1.196 visninger
|
Oprettet:
Hanhund slikker kastereret hanhund i enden {{forumTopicSubject}}
Min far har en kastereret hanhund, og når han er sammen med min lillebrors hund, slikker min lillebrors hund min fars hund i måsen. han lægger meget op til det ved at stikke måsen lige i hovedet på den anden hund. Det foregår hele aften. ved det kan være pga. at hanhunden ikke kan lugte om det er en han eller hun da han er kastereret. hvad tænker i om det? skal vi sætte en stopper for denne adfæd, og hvis hvordan vil i gøre det- Er der andre der har oplevet det?
jun 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 18 Svar: 751
Møder hun en neutraliseret hund, så skal den lige slikkes bagi.(og det er uanset om det er en han eller tæve)
Vi lader gerne vores få "en smagsprøve", og så er det ellers stop.
Grunden til den lige får lov, er at jeg er ret overbevist om at den er forvirret og har svært ved at nøjes med at dufte, for der er jo ikke (så mange)feromoner i den duft de udskiller, så jeg tror den smager sig frem.
Og det respekteres altid når vi siger: nu er det nok. Og så kan hundene gerne enes, men hvis vi ikke lader hende lige få lov, er hun usikker, og dermed mere på vagt, og mere "dominerende" ( gåseøjnene fordi jeg ikke lige kan finde det rigtige ord)
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
aug 2012
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 113
Hanhund slikker kastereret hanhund i enden