{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Google er ikke min ven, men tæve fem mdr hale mellem ben {{forumTopicSubject}}

Ja har obseveret de seneste par dage at når vi går tur og der kommer en hund og snuser bag i ryger halen resolut mellem benene.. Er hun ved at være i løb? .. Eller er det en normal adfærd på hunhunde? ( har altid kun haft hanner).. Plus når hun nu er i løb og skal ud på tur så gør man vel sit for at advare andre osv.. Meeen går man korte ture, og eller finder man et sted hvor ingen andre er.. Spørger ikke fordi jeg er tom i hovedet men fordi jeg vil lære:) tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Google er ikke min ven, men tæve fem mdr hale mellem ben
  • #1   19. dec 2013 Altså min Musashi gemmer også sin numse, hvis fremmede snuser for meget i den. Og havde jeg en tæve i løbetid, ville jeg holde mig fra hundeskove, og ikke lade hende løbe løs fremmede steder, i den lille måned det vare smiley

  • #2   19. dec 2013 Da Coco var i løb, gik jeg præcis de samme steder, jeg plejer at gå, det er jo offentlig grund og virkelig ikke mit problem, hvis hanhundejerne ikke kan holde styr på deres hunde. Jeg havde ALTID Coco i snor, når vi var udenfor hjemmet, og når vi mødte en anden hund, sagde jeg altid "Hun er løb!". Så har jeg efter min mening gjort mit. smiley
    Ca. 8 ud af 10 var TOTALT ligeglad, hvorefter jeg var nød til at præcisere, at jeg ikke ville have, hun skulle lege med hanhunde pga det. Hvilket hun faktisk heller ikke var spor interesseret i, for de var jo vildt påtrængende og overskred hendes grænser totalt. Jeg mødte på intet tidspunkt en løs hanhund, som kunne kaldes tilbage til ejer, når jeg sagde, vi ikke var interesserede i at hilse. Egentlig ganske morsomt at se, hvor lidt opdraget de fleste løse hunde er.. smiley Vi gik jo self bare videre, enkelte gange var jeg nød til at indfange og aflevere hanhunden til ejer.. smiley


  • #3   19. dec 2013 Hov, ja vil da lige tilføje som Natacha, at jeg ville holde mig LANGT væk fra hundeskove og lign. imens og en uge efter, (da lugten kan sidde i tæven et stykke tid) Min Coco var nær blevet voldtaget af en flok hanhunde (6-7 stk, I kid you not!) da vi gik i hundegård en hel UGE efter, hun var ude af sin løb… Så tog vi lige en uge til! smiley

  • #4   19. dec 2013 Okay fantastisk så blev jeg altså lidt klogere.. Men er man i tvvl når det starter eller ved man udemærket når hun er det? ..

    Hun kommer ikke løs i den tid overhovedet. Skal ikke risikere nogle uheld. Det ville ikke være godt smiley


  • #5   19. dec 2013 A-s.. Jesus en forskrækkelse du må ha fået.. Puha ja det var en god reminder lige at få

  • #6   19. dec 2013 At hun tar halen mellem benene betyder jo blot hun er usikker på situationen.
    Du kan tørre hende med køkkenrulle ved skeden, og er det rødt er det blod og løbetid..


  • #7   19. dec 2013 Ginne ... Det er jeg klar over, også kan være tilfældet men nu spørg jeg fordi hun snart er i den tid hvor hun kunne værr i løb.. Og nej der er ikke blod smiley

Kommentér på:
Google er ikke min ven, men tæve fem mdr hale mellem ben

Annonce