{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Hunde med pels {{forumTopicSubject}}

Hunde med pels, med ejerere der ikke er interesseret i at passe på den!

Jeg har idag fundet en elastik der sad rundt benet på en små filtret hund, hvis de var gået igennem pelsen så havde de formodentlig fundet den elastik hurtigt, men nu har den nået at skarve sig ind i huden, hvor bliver jeg bare ARRIG! :(:(:(

Måtte bare lige ud med min frustration.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde med pels
  • #2   19. dec 2013 ja, og så eelsker en collie endda at blive både støvsuget og børstes...gerne sådan at Trunte siger: bliv veeed moar......sådan har pomeranians det ikke, de hader støvsugeren....

• #3   19. dec 2013 Hold da kæft man.. der er fandeme nogle der, der skulle slås i hovedet med en tis våd avis! smiley øv altså, stakkels hunde!

• #4   19. dec 2013 Vi har da også en langhåret collie fordi den er pænere end de korthårede ( synes vi )
    Men han bliver nu da børstet jævnligt.

Det er tossedumt at vælge en pelset race, hvis man ikke gider / magter pelspleje

• #5   19. dec 2013 Rødtop -det afhænger dælme da af hvad man lærer den... vores gamle collie havde man under ingen omstændigheder kunnet stævsuge (men børstet blev han altså). Af de to jeg har nu, kan kun den ene støvsuges... naturligvis den af dem der fælder mindst smiley

eg forstår så ikke man vælger en så pelset race som collie, hvis ikke man ser børstningen som en hyggestund med hunden... for der ER altså noget pelsarbejde på sådan en. Og skulle man finde ud af at det bare er for meget arbejde, jamen så må man jo lave en fast aftale med en hundefrisør, så hunden regelmæssigt børstes i bund... alt adet er da synd smiley

• #6   19. dec 2013 Det er fandme ufatteligt at nogen kan lade det gå så langt ud og stadig have det godt med at lade et dyr lide på den måde..

Jeg har dårligt samvittighed hver gang jeg finder en knude

• #7   19. dec 2013 Jeg kender også nogle, som har en Hovawart. Den bliver heller aldrig børstet... smiley Den har knuder bag forbenene og bag ørerne.

Sidst jeg havde fingrene i den, klippede jeg dens poter, da den ellers slæbte en masse skidt og møg med ind. Ejerne opdagede det ikke engang. smiley Så kan man jo tænke sig til, hvor meget tid de bruger på hunden. smiley

Kommentér på:
Hunde med pels

Annonce