Plaque off {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har i julekalenderen hos min dyrlæge "vundet" retten til at købe plaque off til min hund, Bruno, til halv pris. Så er det jeg tænker, om det overhovedet er noget, han har brug for? Han har ifølge selv samme dyrlæge utroligt flotte tænder, og han får ofte "gnaveting" for at hans tænder skal vedblive med at være fine.
Ifølge sygeplejersken hos dyrlægen er det en god ting at bruge plaque off for at forebygge, at Bruno får tandsten og plak, men jeg føler lidt at det er endnu en måde at få os hundeejere til at købe ting, vi reelt ikke har brug for. Eller er det bare mig?
Hvis jeg begynder på plaque off, skal han jo have det i hele resten af sin levetid, og han er altså kun et år, så han har forhåbentlig mange gode år foran sig.
Hvad mener I erfarne hundemennesker?
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
Og det hjælper altså
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.206
Vi har brugt den en periode til gamle Balou, da han ikke ville spise ben, og det virkede faktisk udemærket, men kun noget jeg ville bruge i "nødstilfælde", ellers er det efter min mening, og som du også skriver "en overflødig ting"!
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 310
Vores Golden har ikke været vant til det (vi er heldigvis blevet klogere ) så hun har en del tandsten.. Hun får pt plaque off og så er vi begyndt med ben. Tror hun har fået det en lille måneds tid og vi kan godt se at det hjælper sammen med benene
Men til en 1 års der er vant til ben vil jeg mene det er ret overflødigt
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 236
Plaque off