{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.958 visninger | Oprettet:

Så er der hund. DR1 {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,
Jeg ville lige høre om jeg er den eneste der har set så er der hund??
Hvis nogle af jer har set det, hvad synes i så om det?
Jeg synes børnene er lidt for små til at have sin helt egen hund, og de får jo heller ikke så tit en race der passer til deres hjem da de jo vælger efter udseende? Men er det mig der er helt gal på den?
Håber i nyder jeres aften/nat smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er der hund. DR1
  • #2   8. dec 2013 JA jeg så også den med schæferen og jeg kan sagtens forstå hendes forældre! En stor schæfer i en lille lejlighed er måske ikke lige så smart -.- . Men jeg synes det er hyggeligt at se, men... som sagt vælger de næsten kun efter udseende og jeg er så glad for at man ikke får af vide hvad der sker bagefter fordi jeg tror simpelt han ikke på at de fleste kan beholde hundene og lufte og passe dem ... smiley Men den udsendelse hjalp faktisk mig med at få hund og jeg har da passet og plejet min siden og er stadig Så glad for min! smiley

• #3   8. dec 2013 Smilla B: jeg er helt enig med dig, og jeg har set alle så, så også den med schæferen og pigen hun kunne ikke engang på med begge hunde på sammentidig. Men med hende pigen og schæferen der fik hun en hund nogle dage efter Jan Vestergaard var taget afsted

• #5   18. dec 2013 Helt enig Freya

• #6   18. dec 2013 Nu er jeg ikke den store fan af jan vestergaard. Men synes det er på allle måder forkert at han som ekspert ikke er beder til at finde de hunde der passer ind til familien har set et par program.

• #7   18. dec 2013 Jeg synes dem som for den der border collie, jeg ved ikke om i alle har set det afsnit. Men de kan jo sikkert ikke give den alt det motion og aktivering den skal have, og hende den 8 årige pige der for en lab hvalp.

• #9   18. dec 2013 Ja, man har sku et ansvar som forældre

Kommentér på:
Så er der hund. DR1

Annonce