{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

1 dec = løbetid! {{forumTopicSubject}}

Så er lille Isen gået i løb, det er simpelthen utroligt.

Hendes første løbetid kom 1. dec 2012
Den anden kom 1. juni 2013
og nu den 3. igen på 1. dec

Det er vist første gang jeg har haft en tæve der var SÅ præcis..

Så hvis alt går vel, så er der 6 måneder til jeg begynder at stresse over blodprøver og progesteron målinger smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 dec = løbetid!
  • #2   1. dec 2013 Mine har alle været i løb ca 2 gange om året.
    Dharma gik kun 5 måneder mellem hver ca, men ellers går de mellem 6 og 8 måneder mellem løbetiderne.

Så har du da travlt smiley
    Jeg har fundet den han jeg skal bruge og har fået lov til at låne ham, så jeg skal bare vente. Jeg kunne godt parre hende denne gang, men Jess skal rejse meget de næste par måneder og jeg vil ikke stå alene med arbejde, hunde og så skulle have et kuld hvalpe midt i det hele, så jeg venter til næste gang. Det betyder så hvalpe sidst på sommeren og i efteråret, men det er okay.

• #3   1. dec 2013 Det er altså dejligt at vise det nogenlunde smiley min har vist tegn på at hun skal komme i løb i et par uger nu,så jeg holder også et skarpt øje. Hun harogsåværet meget præcis med 6 mdr mellemrum, dejligt smiley

• #5   1. dec 2013 Det er så heldigvis ikke et problem her... Hanhunden er i DK, men han er en gammel herre og der kan ske meget på 6 måneder i hans alder. Så jeg har også en nødplan smiley

• #6   1. dec 2013 Sådan en hund gad jeg godt have -Gaia er absokut ingen timing. De første par år jeg havde hende, øgede hund tiden mellem løbetider med ca 1 måned pr gang og nåede op på næsten 11 mdr mlellem løb. Nu har hun så lige være igen kun 8 mdr efter sidste løb...

Så jeg har snart opgivet at notere det i kalenderen, for ma kan sgutte gætte sig til tidspunktet næste gang alligevel smiley

• #7   1. dec 2013 Nej det er så også noget af et spring hun har. Jeg har altid sådan ca kunne regne med mine, men ikke i samme grad som Isen - nu håber jeg bare det varer ved livet ud - eller indtil hun skal steriliseres :_)

• #8   1. dec 2013 Ja sådan næsten på klokkeslet er da praktisk -og især hvis man osse har hanhunde at tage hensyn til, eller har planer om avl... Dem må vi have nogen flere af smiley

• #9   1. dec 2013 Sådan troede jeg også mynte var.. Indtil der var bestilt hanhund.. Så kunne tæven lige rykke det hele med flere måneder da...

• #10   1. dec 2013 Ja og jeg har jo 2 drenge... Jeg er spændt på hvordan det går denne gang hvor Bastian er blevet ældre - om mine drenge kan enes. Meeeen jeg tror ikke jeg får problemer, Falkor har bukserne på og Bastian pakker sammen, så jeg tror det går.

• #11   1. dec 2013 Øv Ginne, det er bare så surt når man skal gå og vente... Jeg håber virkelig hun holder fast i hendes 6 måneder, det ville være super

Kommentér på:
1 dec = løbetid!

Annonce