947 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

foder skift ? foder skift ?

det lader til vores hund er blevet træt af det foder hun har fået det sidste stykke tid... kan ikke lige huske hvad det hedder, men det er fra petworld og mener det koster 150 kr for 15 kg. hun trives faktisk fint på det hun får , men hun gider ikke spise det ... er der nogle forslag til hvad man så kan vælge, er på su så det skal ikke være for dyrt , men det skal heller ikke være dårligt ... så billigt men godt smiley det er en amstaff tæve på 6 år... og har tjekket emner igennem herinde , men dete r lidt uoverskuligt så nu spørger jeg lige igen

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder skift ?
  • #2   18. nov 2013 hvad koster det ca... altså når det er på tilbud

• #4   18. nov 2013 Evt kingsmoor original som også kan købes i maxizoo
    Når der ikke er tilbud koster det 399 for 12 kg.
    Et rigtig godt kornfrit foder - hundene kan bedre omsætte foderet når det er kornfrit, så ofte skal der gives mindre mængder smiley

• #5   18. nov 2013 det er for dyrt smiley

• #6   18. nov 2013 Hvis 399 er for dyrt så må du jo bare fortsætte med at fodre med affald og korn, det er nemlig hvad du kan få til den pris;) hunde lever bedst på kød ikke korn, kød koster mere en korn, derfor vil foder lavet af kød være dyrere men også mere drøj en foder lavet på affald(animalske biprodukter) og korn;(

• #7   18. nov 2013 Ellers må du gøre en indsats - finde (mange) andre hundeejere i lokalområdet, lave en indkøbsforening - og købe ind direkte fra leverandøren.
    Så kan man få helt op til 50% i rabat på flere mærker.

• #9   18. nov 2013 Hov for søren ja, det er mig der har set forkert smiley
    Vi bruger pt Kingsmoor pure kylling til vores golden. Der var tilbud til 220 for 12 kg smiley

• #10   18. nov 2013 nu ved du jo ikke hvad jeg fodre med, er ikke hjemme og kanikke huse hvad det præcis hedder , det var det bedste jeg kunne finde til den pris jeg pt har råd til, min hund trivis på det. og kunne li det,.. og der er også stor forskel på de billige mærker..... ligesom der sikkeret er på de dyrer.... så at sige jeg fodre min hund med affald, det er en gang ævl, og hvis du ikke har noget kontruktivt, så lad være spild din tid i den her tråd...

• #11   18. nov 2013 bare fordi det er billigt , er det jo ikke ensbetydende med det rene lort ....

• #12   18. nov 2013 men 220 kr , det lyder fint.... det vil jeg se om jeg kan finde

• #14   18. nov 2013 Altså 220 var på tilbud fordi vores maxi zoo havde åbningstilbud smiley Normalprisen er 440 ca

• #15   18. nov 2013 Når nu du ikke har råd til et af de dyre foderprodukter, og du ikke har fortalt hvad du fodrer med, men jeg kan da se at Petworld har 2 meget billige mærker All Dogs 10 kg for 120 kr. og Fun4Pets til 160-185 kr.
    Maxi Zoo har også noget der hedder Fit + Fun til 95 kr.
    Petworld har også foderet Aktiv til 280 og Maxi Zoo forhandler også Multi Fit, som også er billigt. Men tit går pris og kvalitet altså hånd i hånd...

Har ikke nogen erfaringer med det selv, da vores Coton de Tulear får Taste Of The Wild, men det var da billigt foder smiley

• #16   18. nov 2013 Prøv dig frem. Find ud af hvad der fungerer bedst for din hund.

Kig på hvordan din hund har det, aktivitetsniveau.

Hvordan ser afføringen ud? Lugter etc. Hvor mange gange skider den om dagen samt hvor meget osv.

- Jeg køber fra danishpetfood - Diplom. Det er heller ikke kornfrit. Det fungerer fint og jeg klager ikke. Jeg brugte Essentials foods før det, resultatet var jeg ikke glad for. Jeg har aldrig oplevet nogen hund som fik dårligt helbred grundet foder med korn.
    Hvis du ønsker at få svar herinde fra HG ang. foder, så kan du ligeså godt indstille dig på at kun få råd omkring kornfrit foder, det er den nye dille smiley

• #17   18. nov 2013 Jeg fodre med Specific CXD-S Adult
    Det koster 366 for 7,5 kilo

• #20   18. nov 2013 Jeg ligger 300kr til side hver måned, så jeg altid har penge til godt foder, jeg er nemlig på su, måske du kunne gøre det samme smiley

• #21   18. nov 2013 Jeg lægger selv 500 kr til side men det der ikke bliver brugt til foder går til en opsparing til dyrelægebesøg der ikke er dækket ...

• Kasper I
    Kasper I Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Svar: 4
    #22   18. nov 2013 Prøv det nye dansk produceret foder (link fjernet)

• #23   18. nov 2013 Prøv at læs ingredienserne/indholdet på sækken, og så se om det var noget du selv ville spise, bare de 3-4 første ting der er i foderet smiley
    Man får hvad man betaler for!

• #24   18. nov 2013 Tjek http://www.olivers.dk/

Kommentér på:
foder skift ?

Annonce