{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Fælder utrolig meget!! :( {{forumTopicSubject}}

What to do! Misha fælder bare så meget. Der sidder hår i min fod og stikker 1000 gange om dagen, min datter har hår på røven, når hun numser sig omkring og hendes tøj ligner snart en pelsbold :s Sofaen stikker og jeg er ved at blive skør over ikke at kunne tage tøj på uden at ligne en der har rullet mig i en hund.. :S?!

Misha fælder altid, der er ikke nogen tider der er voldsommere, hun fælder altid! Bruger furminator og en anden ting fra en hundesalon og så får hun et bad når hun har fået den store tur og der bliver støvsuget! Men alligevel ligner det at en tornado har taget Misha og slynget hende rundt i hele lejligheden!! smiley

Er der ikke nogen tilskuds et eller andet der kan for mindske det mere eller mindre? Bare lidt ville være dejligt. Det er jo nærmest sådan at når man kæler for hende så drysser det af hende.. Og har forsøgt at skifte foder, men det eneste det ikke ændre på er hendes ''hår tab'' ufatteligt hun ikke er skaldet.. smiley

Håber nogen har et eller andet skide godt råd inden jeg hiver hårene ud af hovedet på mig selv smiley

Beklager længden på indlægget og ha' en ellers dejlig søndag aften smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælder utrolig meget!! :(
Kommentér på:
Fælder utrolig meget!! :(

Annonce