{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Simone M
Simone M
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Nogle der har et tip eller 2? {{forumTopicSubject}}

Hej derude!
- jeg har mig en skøn skøn staffordshire på 9 uger smiley roligt sind, glad for fremmede og børn samt andre dyr!

Men... Han kan ikke lide at være alene, som ALLE andre hunde smiley
- han piver' hyler og bjæffer. Kan også godt vælte ting.
Er der nogle som har nogle gode tip som man kan gøre for at han kan vænde sig til det' på kort tid? smiley

Tak for hjælpen! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle der har et tip eller 2?
  • #2   17. nov 2013 Der er også tips i den anden tråd du har lavet.

• #3   17. nov 2013 Har skrevet i din anden tråd! Du kan ikke gå fra hvalpen før den har lært at være alene, dvs du er nødt til at tage ferie nu!

• #5   17. nov 2013 Du har vel sørget for at du den første måneds tid med hunden har rigeligt af tid til at være hjemme hos den, så den kan føle sig tryg og vende sig til sit nye hjem samt lære dig at kende ??

Derefter er det bare en masse alene hjemme træning indtil den kan være alene. Det kan tage lang tid og man skal have tålmodighed. Nogle hunde lærer det dog hurtigt. smiley

Nu skriver du ikke noget om det, men hvis jeg var en lille hvalp som havde fået nyt hjem og min ejer ikke havde sørget for at have fri i 1-2 uger så vi kunne lære hinanden og kende, så ville jeg da også stå og tude hele dagen.

• #6   17. nov 2013 forstår ikke du har oprettet to tråde smiley fejl eller ? hehe..
    og du kan ikke forvente det bette pus bare kan være alene, han er lige blevet taget fra mor og søskende og vandte omgivelser... blevet placeret et fremmet sted med fremmede mennesker.
    det tager tid. tålmodighed. og mere tid.. Jeg havde min brors kæreste til at kigge efter min loke da jeg var i skole og så trænede vi i al den tid han kunne holde til, hvalpe bliver jo hurtige trætte og skal sove. smiley
    og efter en uge, havde jeg ferie, i en uge, og der fik han lært at selvom jeg lige gik ud med skraldet , eller op og handle, så kom jeg altså altid hjem igen. masser af masser af legetøj, tyggeting, evt. et marv ben med leverposteg i. holdt ham beskæftiget. kunne også godt finde på at gemme godbider rundt omkring. så havde han lidt t gi sig til mens jeg var væk. det er da røv kedeligt at være alene hjemme når man bare er fuld af ballade som hvalp smiley
    gå ud af døren, vent 5 minutter, og gå ind igen. og gør det en milliard gange. luk evt dørene til de forskellige rum så han også lære at selvom du ikke lige er i rummet, så kommer du altså igen.

Kommentér på:
Nogle der har et tip eller 2?

Annonce