Våd hund med sære vaner {{forumTopicSubject}}
Idag oplevede jeg det så igen, men nu har jeg efterhånden vænnet mig til det.
Banditten var jo blevet våd, under eftermiddagens skovtur.
Da vi kom hjem, larmede det efter kort tid gevaldigt, det var jo så banditten, der var ved at skrabe sit underlag i kurven ud.
Han har et vattæppe i bunden af sin kurv.
Når han er våd, er det åbenbart ikke behageligt at ligge sammenkrøllet i kurven, og hans pude i stuen, eller tæppet i soveværelset er ikke godt nok.
Vattæppet bliver så skrabet hen til terrassedøren, og foldet ud, så han kan ligge udstrakt på det ( dog uden at han kan vinde en konkurrence, i bedst pålagt sengetøj ),men i et håb på at en solstråle kan varme ham.
Tæppet bliver ikke taget i munden, for hvem tager da sit sengetøj i munden, det er da ulækkert.
Det er da noget helt andet, med den gamle pind, der blev fundet i en mudderpøl på turen, for det var jo en lækker pind.
Andre der vil dele, de firbenedes sære vaner, på sådan en våd lørdag?
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 452 Svar: 2.852
- ligesom får at sige tak for mad, nu er jeg mæt..
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.736
Musashi skriger helt vildt når jeg kommer hjem, han gør ikke som normale hunde. Nej han SKRIGER, nogle gange venter jeg med at svinge ind i indkørslen, hvis der er mennesker på fortorvet foran mit hus. For det lyder seriøst som om han bliver banket, det er lidt pinligt, for folk glor så mærkeligt
jan 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 349
jun 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 524
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 1.401
Chico slår med forpoterne i gulvet, når min mor gør det med hænderne - og kun, hvis det er min mor..
Han slæbte også Odins tæppe ud i køkkenet førten, hvis vi er i et andet rum (badeværelset fx), så han ikke fik opmærksomhed.. Det samme har han gjort med min nevøs elskede sovebamse ??
Våd hund med sære vaner