{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

to(Yota) med turbo :-) {{forumTopicSubject}}

Egentlig regnede jeg med først at komme med en update på Yota's første dage i huset, når jeg havde fået taget en stak rigtig gode billeder, men det har vist lange udsigter.

Det går fint, når den lille dame er i ro, men i bevægelse er det endnu ikke lykkedes mig at få en hel hund med på billedet smiley

Vi har fået hvalp med stort H, en fræsende lækker lille dame, med en selvtillid, der siger spar to.
Hun er sød, kærlig, fræk og flabet præcis som jeg gerne vil have en whippethvalp.

Rejsen hjem (14 timer) gik forrygende, den lille dame tog alt i stiv pote, til trods for, at vi kørte gennem Sverige i stormvejr og lufteturene undervejs foregik i regn og rusk.

"Tanterne" har taget pænt imod hende, de første dage var det kun Xingu, der gad lege med hende, men nu er de alle tre på banen og Yota klarer let at aktivere dem alle, før hun selv falder om, hun sover ikke sin dag væk.

Til gengæld sover hun natten igennem og har gjort det fra dag et og er stort set renlig smiley

Alt i alt en herlig lille størrelse, som jeg er sikker på vil give os mange glæder og ekstra gtå hår i årene fremover.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  to(Yota) med turbo :-)
Kommentér på:
to(Yota) med turbo :-)

Annonce