1.200 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Gø Gø Gø og lidt mere Gø Gø Gø Gø og lidt mere Gø

Hej hunde venner smiley

min kæreste og jeg har et ret så stort problem.
vores 1 årige hanhund gør, gør og gør. Det er mest intenst når mørket falder på. vi kan overhovedet ikke dysse ham ned.
Er der måske en eller flere, der har en go ide til at afhjælpe denne "pine" for jeg tror heller ikke, det er helt sjovt for ham, at han føler han er nød til at gø hele tiden.
Evt. En der kender til en dygtig privat træner?

Vi bor i Nordjylland.
Håber at hører fra jer . smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gø Gø Gø og lidt mere Gø
  • #1   7. nov 2013 Hvad gør den af? Ude eller inde? Sammen med jer eller når den er alene i et rum?

• #2   7. nov 2013 Hvis det er noget udenfor kan det måske hjælpe at trække gardinerne for, så han ikke kan se ud.

• #3   7. nov 2013 hov mangler nok lige lidt forklaring. Vi bor på en gård og han gør når han er udendøres. Ud i luften uden der hverken er noget eller nogen.

• #4   7. nov 2013 Tag hunden ind hver gang den gøer, gå altid med den ud når det er mørkt, den er formodentlig lidt mørkeræd, det er der mange hunde der er i en periode i ungdommen

• #5   7. nov 2013 Obs skæl ikke ud! Bare tag den med ind stille og roligt;)

• #6   7. nov 2013 jeg har prøvet det med at ta ham ind. og det har haft den effekt at han løber og løber og vil ikke med ind.
    han er mest udehund og han har et kæmpe areal at kunne gå rundt på, Jeg kan ikke følge med ham rundt hele tiden.
    og når det er mørkt er vi med ham ude. måske bare ikke det samme sted som ham, men det er heller ikke så nemt for os. da vi har andre dyr der skal fodres osv om aftenen. (han kan se og hører os heletiden, bare bag hegnet.)
    men det er heller ikke der han gør. han kan fx stå midt på gårdspladsen og gø fuldstændig vildt. Ud i den blå luft.

• #7   7. nov 2013 Hej
    Nu skriver du ikke hvordan i prøver at dysse ham ned, men det lyder da bestemt ikke rart.
    Vi har med vores, når de begyndte at gø, sagt Nej (som de godt ved hvad betyder) kaldt på dem og hurtigt sagt schhhhhhhhh
    Så hvis de nu gøer, kan vi nøjes med at sige schhhh og så er der ro, måske lidt underlige lyde, men ingen gøen.

Spørg evt. her:
    Nordjylland:

9700 Weinkouff Hundeadfærdscenter v/Ane Weinkouff
    www.whund.dk

• #9   7. nov 2013 tak. smiley
    føler jeg har prøvet alt. læst bøger osv. måske vi må få en hunde adfærds person ud.

• #10   7. nov 2013 Du kunne jo prøve: http://www.reese-nda.dk/
    er ganske sikker på hun kan hjælpe jer

Kommentér på:
Gø Gø Gø og lidt mere Gø

Annonce