1.149 visninger
|
Oprettet:
Gø Gø Gø og lidt mere Gø {{forumTopicSubject}}
Hej hunde venner
min kæreste og jeg har et ret så stort problem.
vores 1 årige hanhund gør, gør og gør. Det er mest intenst når mørket falder på. vi kan overhovedet ikke dysse ham ned.
Er der måske en eller flere, der har en go ide til at afhjælpe denne "pine" for jeg tror heller ikke, det er helt sjovt for ham, at han føler han er nød til at gø hele tiden.
Evt. En der kender til en dygtig privat træner?
Vi bor i Nordjylland.
Håber at hører fra jer .
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 7
dec 2012
dec 2012
okt 2011
han er mest udehund og han har et kæmpe areal at kunne gå rundt på, Jeg kan ikke følge med ham rundt hele tiden.
og når det er mørkt er vi med ham ude. måske bare ikke det samme sted som ham, men det er heller ikke så nemt for os. da vi har andre dyr der skal fodres osv om aftenen. (han kan se og hører os heletiden, bare bag hegnet.)
men det er heller ikke der han gør. han kan fx stå midt på gårdspladsen og gø fuldstændig vildt. Ud i den blå luft.
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 65 Svar: 455
Nu skriver du ikke hvordan i prøver at dysse ham ned, men det lyder da bestemt ikke rart.
Vi har med vores, når de begyndte at gø, sagt Nej (som de godt ved hvad betyder) kaldt på dem og hurtigt sagt schhhhhhhhh
Så hvis de nu gøer, kan vi nøjes med at sige schhhh og så er der ro, måske lidt underlige lyde, men ingen gøen.
Spørg evt. her:
Nordjylland:
9700 Weinkouff Hundeadfærdscenter v/Ane Weinkouff
www.whund.dk
okt 2011
føler jeg har prøvet alt. læst bøger osv. måske vi må få en hunde adfærds person ud.
jun 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 95
er ganske sikker på hun kan hjælpe jer
Gø Gø Gø og lidt mere Gø