Rottehvalp ang bur og være i bilen. Rottehvalp ang bur og være i bilen.
Hej alle hundeelskere.
Har en "rotte" på 9 uger.
Har så to spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med.
1. Hvis jeg lærer den at sove i bur kan jeg så godt skifte buret ud når den bliver større? Har nemlig et der er L.90cm B.60cm H.70cm men det bliver jo for lille om noget tid.
2. Vi skal til 60års fødselsdag om 3 uger og vil gerne have Molly med. Kan hun ikke være i bilen så vi kan lufte hende og hun ikke skal være derhjemme helt alene da vi jo nok ikke får lært hende det på 3 uger (er så småt begyndt alene hjemme træningen). Hun kommer ikke til at fryse når der ikke er varme i bilen længere?, skal siges at vi regner med at være til fødselsdagen fra kl 13 - 18 max og der jo nok er 5-10 grader. Hun får selvfølgelig tyggeben, vand og tæpper og bliver luftet en gang i timen.
Hvad er jeres meninger om den plan?
På forhånd tak.
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.754
Angående bur kan du sagtens skifte det når hunden bliver større.
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 981
Har selv en "rotte" på 18 uger nu. han har siden dag 1 været vandt til at buret var helligt, både indenfor og i bilen. Når jeg underviser er han ofte med hvilket betyder at han ligger et par timer i bilen.
Det giver ingen problemer og han nyder at være med.
1: At skifte bur bør ikke være et problem.
2: Kan ikke se hvorfor i ikke skulle tage ham med og lade ham ligge i bilen. Men husk nu rigeligt med gåture til at besørge sig, og tid til at være sammen med jer i løbet af dagen.
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 9
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.885
Det andet har jeg ingen forstand på.
Rottehvalp ang bur og være i bilen.