F...... manglende respekt {{forumTopicSubject}}
Bliver chokeret over mange der er i mod race forbuddet. Der har lige været to sager, som havde muskelhunde i hovedrollen, en hvor politiet følte de blev nødt til at skyde en, og en hvor en dame mistede sin ene hund, og den anden blev skambidt. Når man så læser diverse tråde på muskelhunde siderne, syntes folk det er ok at de bidende hunde er blevet gemt af vejen, og at det nu igen var muskelhunde der var kommet på forsiderne, og at det nok ikke var sket hvis det var en Labrador! Hvordan kan man skelne på den måde, det er sgu da forfærdeligt det der er sket, stakkels dame der har set sin hund blive dræbt. Jeg har selv en muskelhund fra før forbuddet og er selv imod loven, men at muskelhunde folket, opfører sig sådan her er for langt ude..
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 984
Problemet er jo ofte ikke kun racen men ofte de folk der har en bestemt type hund.
Desværre bekræftiger diverse udtalelser er + andre sider jo bare dette endnu mere.
Jeg er for raceforbuddet af to grunde. 1 ingen bedre alternativ. 2 Så længe Brian og Trunte bliver ved med at bekræftige hvem der ejer mange af disse hunde
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 326
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.981
Raceforbuddet virker ikke. Derfor er det ikke meningsfuldt at have det.
aug 2006
DK er ikke det første land, hvor sammenhængen mellem forbud og nedgang hundebid ikke kan konstateres.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.204
Ergo kan vi ikke se en egentlig virkning/sammenhæng endnu, for der er ingen målbar forskel i grundlaget for målingen......
Men igen, så havde jeg nu også hellere set en anden udformning af hundeloven end den, der er i funktion nu.
aug 2006
dec 2008
Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
Vi må se om x antal år når der ikke kan være flere af de her hunde lovligt i landet. Så bliver det lettere at komme efter dem der ikke overholder loven. Der ud over er det vil efterhånden så mange sager samlet at man ikke kan kalde det enkelt sager
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 184 Svar: 605
F...... manglende respekt