{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Søger søskene til min schæffer {{forumTopicSubject}}

Godaften!

Vi købte en schæffer af en ældre mand i 8831 Løgstrup, på det tidspunkt havde han 2 tilbage, hvor vi købte den ene. Den anden var i gul og gratis længe efter.
Da vi købte vores, var hun 6 måneder, og havde intet lært.
De var vokset op i en hesteboks, og da de var få tilbage kom de hjem til ham, i hans skuer.

Vi fik a vide at faren var død, men vi så moren, igennem et vindue.

Vores er ikke lige så stor som alle andre Schæffer, vores dyrlæge siger at det er fordi de ikke har fået det de har haft brug for.

Vil gerne høre fra andre, der har nogle i sammen kul, og høre hvordan det er gået der smiley

Hun er 16 måneder

På billedet har vi lige købt hende.
Ved ikke om vores var den eneste lyse, den sidste der var tilbage, var i hvertfald sort smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger søskene til min schæffer
  • #2   2. nov 2013 Det var hvad vi fik a vide af avler smiley
    Og hun har også de aftegn, som gør en schæfer til en schæfer, hun er dog meget lys smiley

• #4   2. nov 2013 Mange tak smiley

Håber der er nogen herinde der har nogle søskende. Og høre hvordan de er i dag, med det opdragelse de fik smiley

• #5   2. nov 2013 Må man spørge om, hvorfor I har valgt at købe hvalp fra sådan et sted?

Den nemmeste måde at få kontakt til ejerne af søskende havde jo nok været igennemopdrætter. Men at dømme udfra forløbet, er det nok rimelig utænkeligt, han har gemt kontaktoplysninger på de øvrige hvalpekøbere. Håber da du finder en eller flere. Det er altid sjovt at kunne sammenligne sin hund med de andre og udveksle erfaringer. Det gør jeg selv med kuldsøskendene til den ene af mine hunde.

• #6   2. nov 2013 Vi havde ondt af hende.
    Havde kigget på andre, men blev ved med at komme tilbage til den annonce. Så vi tog op og så dem, og vi måtte ingen gang se hvor de var. Så blev vi nød til at tage hende med hjem smiley
    Hun er verdens bedste hund, hun er så god af sind, jeg har en meget syg far, som hun passer så godt på, hvis han er dårlig, viger hun ikke fra hans side.

Præcis, men har desværre mistet hans nummer. Ellers havde jeg ringet og hørt, om han vidste hvor resten var.

Præcis! smiley

Vores sidste schæfer, var nemlig fra rigtigt avler, så det var en del nemmere at følge med i

• #7   2. nov 2013 Hun er en rigtig charmetrold at se på smiley

Dog tror jeg ikke din opdrætter har fortalt hele sandheden om hundens ophav. Den er næppe renracet - ikke at det gør hunden til en dårlig hund overhovedet, men det giver et praj om, at det nok ikke er det eneste opdrætter har digtet.

Det kan også betyde noget i forhold til at finde søskende. Typisk vil disse være i ikke alt for stor radius fra opdrætteren..

Hvad angår dennes nummer, så kan du jo finde adressen og nummeret ad den vej.

• #8   2. nov 2013 Nej hun ser bestemt ikke renracet ud. Men for pokker hun er lækker! Er helt vild med det her af hende: http://hund.webgallerier.dk/galleri/fuldskaerm/259/1292110-schaeferhund-freja

Meget meget smuk hund smiley

• #9   3. nov 2013 Det er hun helt bestemt smiley

Vi kan ikke vide med sikkerhed, som hun er ren. Det er bare hvad vi har fået a vide

• #10   3. nov 2013 Hvad er der gør, at hun ikke ser ren racet ud?

Kommentér på:
Søger søskene til min schæffer

Annonce