{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.395 visninger | Oprettet:

Tillykke med de 14 år Nova. {{forumTopicSubject}}

I dag er det 14 år siden min gamle tøs så dagens lys for første gang, og 5 dec. er det 14 år siden jeg tog hende med hjem i bilen for at starte vores livseventyr.
Og sikke en tur. Pga. hende blev jeg vagt, så kunne jeg være sammen med hende 24/7.. pga. lærte jeg alt hvad jeg ved om hundetræning. Hun blev redningshund, hun blev konkurrencehund, det blev til flere DMs for redningshunde, som 12 årig blev hun den mest vindende hund i sin klasse i DCH og tog en bla. Færdselsprøve i schæferhundeklubben, som 13 årig begyndte hun til Rally og fik første oprykker og nu som 14 årig træner vi nu op til SPH 1 dec. og HTM d.7 dec.
Og selvedagen vil vi fejre med at tage ud og rondere som hun elsker allermest!

Jeg er så stolt af at være en del af hendes liv.. at være så heldig at have så smuk og aktiv gammel "lortehund" som stadig kan og vil.
Hun styre hjemmet med hård pote og gud-nåde-trøste den der træder forkert smiley

Som ung havde hun samtlige adfærdsproblemer i "bogen" og alt dette + en hård start med sting i hovedet, spyæg i ørene og nu en sygdom alle sagde hun burde være død af for over et år siden..Men ikke Nova.

14 år er rigtig lang tid..det er næsten halvdelen af mit (Sarah´s) liv. Da jeg fik hende var jeg 19 år gammel. En ung tøs som gik i Gymnasiet. Jeg troede mit liv skulle være på en måde men så dumbede en lille griselugtende hundehvalp ned i skødet på mig og med et blev mit liv ændret..og hvor er jeg dog taknemmelig for det.

Mange siger at man ikke kan sidestille kærligheden til hunde med kærligheden til børn.. nu har jeg selv børn og i min verden kan man sagtens sidestille de 2. Det er ikke samme kærlighed, men mindst ligeså stærk. Nova har været der i alt. Alle mine kærestesorger, min fars død, mit møde med my one and only, min søns fødsel osv osv. Intet kan måle sig med hende.

Hun er min super star, min darling og som nogen siger "min første fødte".

Kors hvor jeg elsker den gamle Krikke.
Tillykke med dagen min skat!

(billeder fra idag kommer senere.)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tillykke med de 14 år Nova.
Kommentér på:
Tillykke med de 14 år Nova.

Annonce