Update på Sara :( {{forumTopicSubject}}
Forrige tråd: http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/547537-update_paa_sara__vi_starter_igen
Tja.. Hvor skal jeg starte..
Alt lovede jo godt.. Men Sara begyndte at blive trist igen for to ugers tid siden.. Heldigvis skulle hun til magtor i dag
Jeg var 100% sikker på at hun havde ondt og fortalte det også til magtor, som tydeligt kunne mærke at hun havde fået et tilbagefald
Det er så lig med at det er slut med agilitystævner og vi må kun hyggetræne (Helt fint, for vil jo nødig presse og skade hende yderligere)
Magtoren sagde, at han burde sig slut med agility for altid, men han ville nødig tage den glæde fra hende som hun viser ved agility. Så han sluttede af med at sige at så længe hun er glad, vil han gå med til at hun må hyggetræne på seniorhøjde..
Æv æv, og der var klubmesterskab i næste måned..
Syntes det er lidt svært, da jeg nu har en uge til at vi skal til træning. Jeg skal vælge om jeg forsat vil blive på træningshold og så bare lade hende træne som senior efter hvor meget hun kan holde til, eller om vi skal stoppe helt og så bare træne i haven..
Jeg tænker også at det er en træls årstid for hende, som vi går i møde..
Mine følelser er rimelig blandet pt. Jeg er ked af at vi nu må stoppe efter 4- snart 5 år, men det er jo ikke værre end at vi bare kan stoppe..
Sikke en klump jeg fik af at skrive dette indlæg, ved ikke hvorfor jeg skrev det.. Måske bare for at dele lidt af Saras sygdom med jer og for at give en slutning på mine updates, til dem der har fulgt med..
Prinsessen og jeg:
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 451 Svar: 2.869
Det er både massage,kiropraktik, waterwalk, fysioterpi osv Du kan læse mere om dem på deres side
Lykke: Jo bestemt! Det var jo lidt i den retning det startede, men hun har det på ingen måde så dårligt at hun står til aflivning Heldigvis!
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.988
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 173
jeg har flere bekendte som har haft rigtigt dårlige oplevelser med Magtor, hvor han ikke har opdaget meget tydelige skader, brækket nakke hvirvel og meget løse knæskaller,
jeg ville aldrig turde benytte en der ikke er uddannet dyrlæge.
MIn kiropraktor er uddannet dyrlæge andet ville jeg ikke turde.
Massør måske hvis de er under en dyrlæge fx ansat hos en dyrlæge
Så få en anden til at se på hende bare for at være sikker.
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 451 Svar: 2.869
Update på Sara :(