Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sko til hund
  • #2   29. okt 2013 enig pawz er gode - men sørg for at få den rigtige størrelse. De må ikke være for stramme - så hellere sætte dem på hvis de falder af en enkelt gang. jeg bruger dem og er rigtig glad for dem smiley de er rigtige gode til de små hunde

• #4   29. okt 2013 Hvis han har tørre poter, vil det måske være en god ide at bruge potevoks?! smiley

• #6   29. okt 2013 Jeg bruger også sko til Verner,p.g.a.svamp i højre pote.

Skoene hedder ballonsko.Fås sort/rød.Og,som andre skriver,hellere for store end for små.
    Et tip,jeg kommer altid lidt kartoffelmel,i skoene.For det første,er de nemmere at få på,og så virker det,tørrende.For ballon er jo gummi,og det holder på fugtigheden

Skoene er perfekte,til alt det salt,der er på gaderne

m.v.h.
    vibeke.

• #7   29. okt 2013 Tusind tak for svar, jeg kan se jeg må have fat i sådan nogle ballon sko. Men hensyn til poterne, så er der købt potewoks. Det var nu bare mere når jeg vidste han har tendens til det, få er det rart at forebygge det smiley

• #9   29. okt 2013 Ja det ved jeg

• #10   30. okt 2013 Hvis du bruger potevoks, så husk at skulle det af efter hver tur.
    Potevoks er ikke til at fugte poterne, men ligger en form for hinde og får poterne til at tørre endnu mere ind, hvis det ikke bliver vasket af igen.

Bare min erfaring...

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #11   30. okt 2013 Ai, ok - og vilde hunde med tørre fødder skal vi indfange og give sko på os'?! LOOOOL

• #12   30. okt 2013 Hvis du ikke gider fedte rundt med kartoffelmel men heller ikke vil have hunden får for fugtige poter, kan du give den en lille sok på, som kan suge den smule kondens, der kommer smiley

• #13   30. okt 2013 Nu er vores hunde ikke vilde og vi passer lidt bedre på dem.

Kommentér på:
Sko til hund

Annonce