{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Tøse dreng :D haha !! {{forumTopicSubject}}

Hvordan klare jeres hunde vores lille orkan ? smiley

Balder vil bestemt ikke ud i regnen, med mindre han får dækken på så kan han da godt lige gå ud og tisse lidt på hækken men så er det godt nok også ind igen smiley
Han er ikke bange, tror bare ikke han gider det grimme vejr lige som alle os andre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøse dreng :D haha !!
  • #3   28. okt 2013 Tøsen vil fannerme ikke ud hun gider ikke sådan noget vejr...

  • #4   28. okt 2013 Lia bryder sig ikke om at blive våd, men vinden er hun ligeglad med. Lige nu ligger hun og snorkbobler.

  • #5   28. okt 2013 Saphira står og vræler udenfor døren allerede inden jeg har lukket den igen smiley
    Hun kunne dog liiiiige gå med til at tisse på fliserne foran døren og så ind igen smiley smiley


  • #6   28. okt 2013 Undre mig over hvornår han skal af med sin morgen bæ smiley

    Her har det pisset ned hele dagen, og selv om vi har skov næsten helevejen rundt om os, så blæser det helt vildt, tør næsten ikke komme ud af vores lille gryde smiley


  • #7   28. okt 2013 her gider kezo heller ikke ud, han stiller sig i døren og glor så man skal bære ham ud og så ordner han på rekord tid hva han skal og så ind igen.. han er ikke fan af regn vejr. smiley

  • #8   28. okt 2013 Det blæser ikke så voldsomt her.. det har dog regnet temmelig meget den sidste lille uges tid - og vi har haft ret hård vind.. Chico ÆÆÆÆLSKER det! smiley Der er blade, man kan løbe efter, trommende regn, kloakker, der "suger" vandet til sig og andre spændende efterårslyde! smiley
    Chicos ejer derimod er knap så begejstret for det kolde, våde vejr.. smiley


  • #10   28. okt 2013 Vi har lige luftet i tørvej og en let brise ?? bor i Nordjylland ??

  • #11   28. okt 2013 Så er der vist ved jeg komme rå på i Silkeborg så nu vl jeg tag min hund og en masse overtøj og tag i skoven ned forbi mormor (min mor) og over efter 1 kg så min dejlige dreng har noget at tygge i smiley

    God "storm" til jer alle smiley


  • #12   28. okt 2013 Jeg nåede kun lige ud af døren med Tucker før, og så stod han og kiggede på mig med et blik der sagde "dét mener du bare ikke?"

    Han stopper flere gange og må lokkes videre, klemmer sig op af husmurene osv. - men han er altså nødt til at komme af med noget smiley


  • #13   28. okt 2013 vir prudens non contra ventum mingit

  • #14   28. okt 2013 Jeg har lige været på en ganske udfordrende tur. Jeg passer hunde for mine forældre, så jeg har min egen mops på 9 kg en mops hvalp på 5 kg og en samojede, de er heldigvis ikke bange for vejret, men syntes dog det er underligt at der flyver ting rundt.
    Gik kun en kort tur med dem i kort snor, da jeg ikke syndes det er sikkert og rende rundt iblandt væltede træer, hække, hegn og andre ting..
    Det gik egentligt fint nok, indtil vi skulle tilbage og der var modvind smiley
    Jeg kunne knap nok gå 1 skridt frem uden og gå 2 tilbage! Så de små mops, kunne overhovedet ikke komme fremad smiley så jeg måtte da tage en mops under hver arm og påbegynde stigningen hjemad - jeg bor på en pakke top smiley
    Og samojeden benyttede muligheden for og gå i læ bag ved mig smiley smarte hund smiley


  • #16   28. okt 2013 Victor vil slet ikke ud. Er også meget voldsomt lige nu. Er da bange for at han bliver til en hårløs hvis vi går ud

  • #17   28. okt 2013 Dobber er ikke ret glad for stormen. Har lige hentet ham fra pasning hos reservebedste, og han var bange på vej hjem i bilen. Han ville under ingen omstændigheder tisse udenfor, da vi kom hjem, selvom det var i garagen. Han var mildest talt rædselsslagen, da jeg satte ham ned for at kunne låse døren op.
    Peanut tager det noget mere aflappet. Dobbey er nu heldigvis beskæftiget med et godt ben og er faldet til ro, Peanut sover i sin mors arme, imens vi ser film. De er lige blevet aftenfodret med lækkert dåsemad iblandet flæskesteg, så de lider ingen nød her smiley


  • #18   28. okt 2013 Nu går det amok i Nordjylland! smiley
    Hundene reagerede ikke, men min storebror valgte at tage havemøblerne ind.. smiley


  • #19   28. okt 2013 Ja det var ikke noget han var glad for lille Dobber... smiley

  • #20   28. okt 2013 Narhj, han var heller ikke gået ud, hvis ikke det var for Peanut. Han stod lige ved siden af ham og tissede sine sædvanlige tre tåre og løb hen til døren igen. Det er goood træning i at holde sig, når det blæser.
    De små puttedyr, de ligger bare i en klump og nulrer og leger.


  • #21   28. okt 2013 Det var jo ikke kun blæst det var jo slemt...

  • #22   28. okt 2013 Det var dælme også slemt, da jeg tog fra dig! Men nu er det dejlig roligt heroppe i nordbyen smiley

  • #23   28. okt 2013 Godt du kom godt hjem, var godt nok bekymret for dig de meldte at man skulle blive indendøre da du kørte... smiley

  • #24   28. okt 2013 Coco har det fint med det indenfor, men syntes alt det blæst, da vi var ude, var noget værre noget! Hun hoppede rundt og kunne ikke forstå, hvad det var, der "skubbede" til hende smiley

    Jeg derimod har absolut intet imod det, men shit en tur hjem fra arbejde, jeg fik!
    20 min. i metroen (normalt 3min), derefter op på nørreport for at finde ud af s-togene var indstillet(!!) Nå, op på gaden, INGEN taxaer i miles omkreds, og da jeg endelig fandt en bus, var jeg nået op til National Museet, og den bus kørte kun til Østerport.. Nå, men så langt så godt.. Fra Østeport hed det så gåben smiley I rask tempo var jeg hjemme 30 min og to vabler senere smiley Og hele vejen var damen her jo overbevist om jeg skulle hjem til en overskræmt hvalp, men nope smiley
    Bevares, hun var da ikke just rolig, lidt overglad for at se mig, men så heller ikke værre. Hehe, pyller-mor smiley


Kommentér på:
Tøse dreng :D haha !!

Annonce