{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Jackpot vokser :-) {{forumTopicSubject}}

Idag gik jeg i paniiiiiik i et øjeblik, lige pludselig så jeg blod og en knækket hjørnetand i undermunden, ringede fluks til dyrlægen og min veninde som sagde det er sgu da bare en mælketand, og det var det så også smiley

Resten knækkede af og nu til aften er det hele væk også hjørnetanden i overmunden i venstre side !

Han målt ham til aften- han måler nu ca.48-49 ca. for 3 uger siden målte han 43 cm !

Derudover har han nok taget næsten 2 kg på.

Så det går stærkt og netop de her dage synes jeg han ser stor ud og begynder også at se lidt tosset ud i kropsfaconen GGG
Men det bliver jo nok bare værre det næste stykke tid smiley

Andre forumemner med "Jackpot vokser :-)"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jackpot vokser :-)
  • #1   23. okt 2013 Han er ved at nærme sig de 5 måneder nu ikke?
    Han er faktisk ligeså høj som django over skuldrene så, django var 43 for to måneder siden, men vi tror heller ikke han bliver så høj

Hvad vejer han nu så?

Det kan være jackpot også begynder at blive lidt baghøj?
    Django er nok 3 cm højere på bagparten, og det har været værre

• #2   23. okt 2013 Hehe og pudsigt med tænderne, en dag vi legede med trækkeren røg tre af djangos hjørnetænder, det synes jeg så næsten også der var for meget på en gang. Han havde sådan blodånde i hele tandskifte perioden :S

• #3   23. okt 2013 Jo han nærmer sig de 5 måneder, i uger er han 21 på fredag.

Han vejer omkring 14 kg- han har vejedag imorgen smiley

Faktisk ser han ikke uens ud i højden i for og bagpart, men det kan du selv bedømme imorgen smiley

Jeg troede faktisk ikke at Jackpot ville bliver mere end max 55 cm. Men det kan godt være at han ender med at blive mere end det alligevel.

• #4   23. okt 2013 Du kan se djangos vægt og højde på hans galleri. Ville da nok også gætte på han godt kunne blive høj så smiley Djsngo har i v ret fald først haft rigtig fart på i højden den sidste 1,5 måned ca smiley han er 6,5 måned nu

Bliver spændende at se dem sammen, har kun sorte lab og en hagtgolden at sammenligne med på vores hvalpehold, og der er django en mellemting

• #5   23. okt 2013 Jeg glæder mig også til imorgen Louise smiley

Tjekker lige Djangos galleri smiley

• #6   24. okt 2013 Vægten overraskede mig lige her til morgen- den siger 14,8 kg !
    Han har taget over 1 kg på i denne uge ! Sidste uge var det 0,5 kg.

• #7   24. okt 2013 det går pludselig stærkt så smiley Django havde også en uge på 0,8 kg
    nu har han lige fået et stop, og jeg mistænker skiftet fra RC labrador til alm RC junior for årsagen, for hans mave er blevet lidt rumlende og afføring lidt blødere.

troede virkelig ikke der var så stor forskel på så nært beslægtet foder.

er altså noget spændt på at se de to ved sidne af hinanden for synes Django ser mest spinkel ud, men er de lige højre og jackpot vejer 14,8 og Django vejer 17,6 så bude det jo være Django der var bredest/størst hmm smiley

ellers bruger vi forskellige målebånd smiley

• #8   24. okt 2013 Vi må se idag, jeg tager målebånd med !! smiley

• #9   24. okt 2013 hehe smiley

Kommentér på:
Jackpot vokser :-)

Annonce