{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Hundepasning nær Silkeborg {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har 3 skønne hunde, hvoraf en af dem er en hvalp på 18 uger. De er utrolig nemme og ukomplicerede alle tre, og hvalpen kan fint både være alene hjemme og sidde i bilen mens jeg er ude. De gange jeg har skulle i byen, har jeg ofte "puttet" baby-hund inden jeg kørte, eller taget hende med og ladet siddet i bilen. Det går også super godt, og ingen problemer i det. Det eneste " problem" er at jeg altid ender med at tænke på om nu hun har det godt, og at hun vågner kl 7.30 og skal luftes mm. Nu skal jeg ud på fredag igen, og vil egentlig bare tage hende med som jeg plejer... Men kommer til at tænke på om jeg evt skal få nogen til at passe hende/dem istedet, så jeg for en gang skyld ikke behøver at tænke på hende! Jeg er selv fra Sjælland oprindeligt, så min familie er lidt langt væk til at skulle passe. I så fald kunne jeg godt tænke mig at det skal være herhjemme - men hvor finder man en sød pålidelig person der gider bruge sin fredag aften på at passe hunde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundepasning nær Silkeborg
  • #1   23. okt 2013 Jeg kan ikke hjælpe dig i din situation, men fortælle hvordan vi har fundet en super løsning for vores eget vedkommende.

Vi har via nettet (fb og herinde) fundet en flok mennesker, som vi lufter hunde sammen med jævnligt. Hundene lærer derved hinanden at kende og vi ved, hvem der trives sammen. Dette gør, at vi gensidigt kan passe hinandens hunde ved byture/ferieophold/sygdom m.v., hvilket vi jo alle kan få behov for.

Det er simpelthen sådan en god ordning, at man trygt og godt kan aflevere sin hund(e) til nogen den er tryg ved og vi kender. At vi så på samme konto har fået nogle rigtige gode (personlige) venner, det er noget helt andet. smiley

• #2   23. okt 2013 Hvornår og hvorlænge er det præcist hun skal passes? og er det kun hende?

• #3   23. okt 2013 Jeg vil godt kunne passe dem alle tre, men så skal de blive hjemme hos dig, og så kommer jeg og fodre samt går med dem 2-3 gange om dagen - alt efter behov.

Se evt. min annonce.

• #4   23. okt 2013 altså hvis ikke jeg skal noget skal jeg nok passe dem såfald de kan med min JRT kastereret han men lige på fredag skal vi selv på familie weekend så der kan jeg ikke men hvis der er andre dage kan du bare hive fat i mig smiley

• #5   24. okt 2013 Tak for jeres svar :-). God ide med at mødes med andre, så man kan "bytte hunde". Det er ik så ofte jeg har behov for det, men rart at man ved de har det godt når det endelig skal være.
    Simone: Det lyder da fint - har ikke lige nået at kigge på din annonce! Men har egentlig bare brug for pasning fra middag imorgen til de bliver "puttet" ved 22-tiden. Er det noget du har mulighed for, og hvor meget skal du i så fald have for det? Bor på en gård, og hundene er vant til bare at gå rundt. Så alle tre er nemme at passe, da det bare er at gå lidt rundt med dem på stedet. Så tur behøves ik engang sådan rigtigt. Bare der er nogle hjemme ved dem og kan give dem lidt aftensmad og lidt leg. Hvis det er for kort varsel, så tager jeg dem bare med i bilen smiley

• #6   24. okt 2013 Hej igen

Jeg fandt lige ud af at jeg har en prøve imorgen ved middags tid, og skal ud at gå med min dele-hund ved 14 tiden, så det går desværre ikke i morgen - men til en anden gang må du gerne kontakte mig. smiley

Kommentér på:
Hundepasning nær Silkeborg

Annonce