487 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Maveproblemer on/off Maveproblemer on/off

HG hilfe..

Jeg kan sgu ikke lige greje hvad der sker for Gizmo og hans fordøjelse for tiden?
Han fodres med Taste of the Wild ad lib, får regelmæssigt rigtige kødben og er normalt en vovse jeg ville beskrive som værende galvaniseret indvendigt..

Men de sidste 14 dages tid, har han haft sporadisk opkast, tynd mave og været lidt sløj.
Hver gang, jeg er nået over det niveau, hvor jeg afskriver det som værende et eller andet han har snuset i, noget han har nakket ( mus, rotter osv) og har booket tid hos dr dyr, så er kræet i top 5 form igen. Hver gang er det gået så hurtigt over at kræet nærmest har været frisk igen, inden jeg nåede at koge ris/kylle til skånekost..

Han er ormetestet, jeg har fjernet de frosne Kongs ( PS, han hader mig), holdt ham i snor så han ikke kunne lave Nak & Æd ( han hader mig MEGET) og generelt forsøgt at tage mine forholdsregler og alligevel er der de der sporadiske sygdomstegn???

Han ryger SÅ klart forbi dr Dyr i morgen, men det er sgu lige lidt svært at forklare hvorfor man står med totalt top 5 form vovse og påstår at den har sporadisk opkast, tyndskid og nogle gange er " sløj" i 5 minutter af gangen..

Det har ikke hjulpet at fjerne Kong/kødben/kiks !

Og den dyrlæge som kender os og plejer at behandle ham ( og lytte til hans ejers " fornemmelser for Jacks" smiley ) er desværre draget til himmels smiley

Jeg savner den fænomenale Nelly lige nu smiley

Er der nogen der har et bud på hvad pokker der er galt med ham?? Om ikke andet, så bare et lignende sygdomstilfælde, så jeg ikke føler mig nær så dum i morgen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maveproblemer on/off
  • #1   14. okt 2013 Min hund har det sammen, og har gjort det samme som dig, men intet hjælper.
    Det er noget rigtig øv og svært at vide hvad man skal stille op smiley

• #2   14. okt 2013
    Han er jo tidligere stresshund og jeg er afskyelig opmærksom på om det kunne være der at problemet er, men jeg kan simpelthen ikke få øje på en evt tricker..

Det irriterer mig GRÆNSELØST og jeg er lige ved at spekulere mig gråhåret over det.. Umiddelbart kan jeg ikke spore mavesårs-adfærd el hos ham, så jeg hælder mere i retning af noget andet fysisk der påvirker ham..

Kommentér på:
Maveproblemer on/off

Annonce