Chihuahua vs stor hund {{forumTopicSubject}}
Har tit undret mig over,især med min Bobo at han ikke er bange for store hunde... Så heller ikke lige nogen der har fortalt ham,at de kan nakke ham til enhver tid hmmm...
Kommer en del i en bestemt hundepark,hvor han bliver kaldt "KONGEN".Lidt sjovt at se på,for som om store hunde gerne vil lege med ham,men meget sjældent han gider dem,lige bortset fra hans egne "brødre".
Han ryger gøende efter de store hunde,hvis de prøver at snuse eller gør tilnærmelser til ham og de store hunde løber så væk,men kommer tilbage og får samme tur igen og igen.
Som om de ikke fatter,han ikke gider dem,men alligevel har respekt.
Bobo render så rundt i en slags slowmotion og gør sig 100 meter høj (tror han selv) når han har fået jaget dem væk. Det skal opleves
Andre gange forsvarer han sine "brødre" hvis han synes det går lidt for vildt for sig i leg og har tit taget en kolbøtte tur hen af græsset,men ryger på med krum hals igen... Han er en sej lille gut og alle er forelsket i hans sind .
Tænkt på om store hunde måske forveksler ham med en kat pga hans størrelse og det er derfor han er interessant,men da de så ikke ved hvad de skal gøre ved ham,da han siger fra,hvor en kat normalt stikker af?
Bobo hygger sig ellers i hundeskoven og leger med andre hunde af hans egen størrelse eller lidt større,så ikke fordi jeg er bekymret for ham,for kender ellers en del med chihuahuaer,da bare gerne vil gemme sig eller bare skræppe op hvis de mødte en anden hund stor som lille
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 534
aug 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 267
Dine hunde er simpelthen noget af det smukkeste
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 3 Emner: 239 Svar: 3.390
Derudover, hvis vi går forbi en mellem hund eller større der gør/virker ivrig eller dominerende, så gør hun tilbage og bliver hys - mne går vi forbi en lille hund der opføre sig sådan er der ingen ting. Hun kigger lidt, men går bare videre.
Mit bud er at hun ikke ser nogen trussel i de små.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.243
Men synes tit de store godt ved at han er lille. De er altid så forsigtige og står ofte bare helt stille og lader lucky komme hen for at snuse til dem.
Lucky er dog ikke den store hidsigprop, men fiser og farer rundt for at få lov til at sige hej.
Han kan dog godt give lyd fra sig, hvis han ikke får sin vilje eller lign. Men synes altid de andre tager det pænt og tænker sikkert bare: jaja lille ven, gø du bare.
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.338
Chihuahua vs stor hund