{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundehandel
  • #2   7. okt 2013 Det er dælme noget lort smiley
    Grrrrrrr

• #5   7. okt 2013 Minion
    UDEN tvivl, men folk er også vanvittigt blåøjede nogle gange..

• #7   7. okt 2013 Skal lige være sikker: Det er ulovligt at importere hvalpe med henblik på videresalg?

• #8   7. okt 2013 Og hvor er det for øvrigt trist smiley håber at folk får øjnene op for den slags hundehandel, men det tyder ikke på det.

• #9   7. okt 2013 Jeg overtog en tæve engang, som var en tjekkisk import, dengang var der også stor focus på den ulovlige import. Husker ikke om det var tv2 eller DR der kørte et program omkring det, var det Spiegelhauer der var vært? Anyway, men dengang følte jeg stor tilfredsstillelse ved at have været med til at stoppe en bagmand ved at videre give de oplysninger jeg havde, og det endte med at vedkommende blev dømt og vedkommenes firma lukket.
    det vil nok aldrig blive stoppet helt så længe der er så mange penge at tjene, og købere til hvalpene, men har man kendskab til noget med hold i, bør vi tage affære og gøre vores til at videre give oplysningerne og sprede budskabet.

• #10   7. okt 2013 Ida: ja det er hvalpe der skamavles i udlandet under stærkt kritisable forhold, både for tæven og de små, oftest de populære racer, hvorefter de bliver proppet i biler og smuglet ind i DK og videresolgt med stor fortjeneste.
    ofte er hvalpene slet ikke alderssvarende, og evt papirer der er med, er kun til at tørre sig bag i med..

• #11   7. okt 2013 tror jeg kender til en af de sager hvor danskeren blev dømt og lukket manden var gammel opdrætter af min rase ,de skulle selv prøve at blive behandlet sådan,så længe der er køber er det også hundehandler

• #13   7. okt 2013 Likita import?

• #14   7. okt 2013 puha ja Likita....................

Min evige dårlige samvittighed.
    Cleo var desvære derfra. Min eneste (og ikke særligt holdbare) undskyldning er, at dengang i 2002 havde jeg ikke internet og Cleo var min første hund. Men ja, jeg burde også være gået uden hund, uanset hvor sød min søn var med hende i armene, i samme sekund jeg hørte de var importeret (da jeg stod med pengene i hånden) da skulle jeg have lyttet til mit hoved.

• #15   7. okt 2013 ham jeg tænker på importer dem fra Tjekkiet når han var nede efter udstyr

• #18   7. okt 2013 Likita import hentede officielt grej i tjekkiet, og hvalpe uofficielt.. De blev taget dengang, som jeg skrev om længere oppe.
    så det kan godt være den samme.

• #19   7. okt 2013 De forhandlede bl.a. også klatrestativer til katte.

• #20   7. okt 2013 Det er simpelthen så grotesk, jeg overtog jo Cody(malteser) fra en som ikke havde en dyt forstand på hunde og mishandlede ham. Cody kommer fra Polen og dem som havde hentet ham og bragt ham til DK, sælger lystigt stadig malteser hvalpe på DBA, allerede to dage efter Cody var hentet var der kommet 5 nye malteser hvalpe til salg fra dem derinde.

Cody har allergi, har den værste pels, han var totalt sky overfor mennesker og man kan stadig den dag i dag mærke at han ikke helt er som han bør være. Hvilket jo så måske kan skyldes at han nok er blevet taget fra mor for tidligt og ikke har fået den prægning han skulle have osv. Men har lagt et stort arbejde i ham og han fungere fint med mennesker og andre hunde, men det bliver nok aldrig 100% perfekt.

• #21   7. okt 2013 jeg kender ham kun fra at Rottweiler klubben lånte noget skov nede hos ham og hans første kone til mental tester mener han hed Poul og hans kone Anni og så kunne man købe udstyr hos ham når vi var der kan ikke huske hvad det hed der over ,ved at han og hans ny kone flytte da det kørte på det højst med sagen

• #22   7. okt 2013 Jep det må være ham smiley
    faldt lige over en gammel artikel fra dengang bølgerne gik højt
    (link fjernet)

• #23   7. okt 2013 ja det er ham og konen

• #24   7. okt 2013 øhh forstår jeg det ret at Poul Nellemann er igang igen?

Hvor har i set det / ved det fra?

• #26   7. okt 2013 jeg ved ikke om han er i gang igen, men snakken faldt bare på likita import.

Kommentér på:
hundehandel

Annonce