912 visninger
|
Oprettet:
Lukullus vådkost til hvalp? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Buffy er småtspisende (hun er selvfølgelig også næsten lige flyttet ind, men jeg mistænker den unge dame for at være kræsen). Overvejer derfor at supplere godt op med kvalitetsvådkost, i starten tiltænkt som supplement til hendes tørkost (Essentials).
Jeg faldt over Lukullus på Zooplus, og det lyder umiddelbart fornuftigt? Og er det eventuelt noget jeg godt ville kunne fortsætte med at fodre med når hun bliver voksen?
Barf har jeg ikke lyst til at give mig i kast med, selvom flere af jer nok vil foreslå det
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
købe som frosne fill. i supermarked.
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 96
Jeg ved selvfølgelig godt hun skal have tid til at falde til og sådan, men omvendt så vejer hun jo kun 1700 gram, så jeg vil altså heller ikke være så stædig at hendes vækst går i står.
Hvorfor ville det være så forfærdeligt at fodre med vådkost, hvis det giver en glad hund der glædeligt spiser?
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.936
Jeg har desværre ikke mulighed for at barfe og råd/lyst til at min hund skal leve af vådfoder.
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 96
Jeg har ikke et behov for at hun pine død skal lære at spise tørfoder, hvis hun ikke gider det. Vil forsøge at tilbyde hende begge ting, det vigtigste for mig er at hun for korrekt ernæring. Hun får selvfølgelig tyggeting ved siden af, så bisserne også bliver brugt
Synes det lignede lækker vådkost, og når hun ikke er større end hun er er det overskueligt rent praktisk og økonomisk at fodre med det. Nu får jeg at se hvad hun siger til det
Lukullus vådkost til hvalp?