{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Afstemning {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude smiley

Er lidt chokeret over at man skal godkendes for at få sin hund optaget herinde, havde faktisk den tro at det skulle være et hyggeligt sted, hvor man kunne chatte med andre hundeejere, spørge til råds og ikke mindst dele en masse erfaringer på godt og ondt.
Jeg har tilføjet to hunde, hvor den ene har fået 14 afvisninger, dette minder mig lidt om en dating hjemmeside jeg har hørt om, hvorved du bliver stemt ind eller ud, afhængig af om du er grim eller pæn nok til at være medlem, så nu er jeg dybt chokeret over at se, at der ude i lille danmark skulle sidde nogle mennesker og "stemme" en hund ud, uden grund endda....
Dybt frustrerende, da man jo gerne vil dele billeder af sin nye lille hvalp, og da vi kun har haft ham i 4 dage, kan vi endnu ikke fortælle så meget om ham.
Nå, men håber der er nogen som kan fortælle hvad det her går ud på, for det er da godt nok meget skuffende.
God dag derude


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afstemning
  • #1   1. okt 2013 Så er det da heller ikke værre.
    Dette er et galleri. Hvis billederne er dårlige eller man ikke har gidet udfylde profilen, så bliver den afvist. Det er ikke noget ved at have en hjemmeside fyldt op med halve profiler.
    Hvis du har 5 billeder af selve hunden og udfyldt alle felterne (du kan jo også bare skrive: vores hvalp er lige kommet hjem, så h*n har ikke lært noget endnu) og det ikke er en listehund, så kommer den med garanti ind.
    Det er ikke din hund, som ikke stemmes ind. Det er den profil, som du har lavet


  • #3   1. okt 2013 Jamen, jeg har da skrevet at vi kun har haft ham i 4 dage og at vi ikke kan fortælle så meget om ham endnu smiley smiley

  • #4   1. okt 2013 Udfyld alle felterne, så skal du se løjer

  • #5   1. okt 2013 Fordi hg har regler om at listhunde ikke må oprettes og at hundene skal under de racer de nu er.

    Og da hg er styret af administrator som haf dette i deres fritid beder hg brugerne om hjælp til at opretholde hg regler.

    Hvis man læser reglerne må man heller ikke afvise pga grimme hunde eller fordi man ikke kan lig racen


  • #7   1. okt 2013 Jamen, jamen, jeg bliver da en del klogere, tak for alle jeres svar smiley

  • #8   1. okt 2013 Der har før været bøvl med at folk har taget billeder fra google og oprettet et dyr udfra det... Eller oprettet andres. Derfor er der ind-stemme system. :o)

    Ved ikke hvor slemt det har været på dette forum, men på hestegalleri har der været vanvittig meget af den slags.


  • #9   1. okt 2013 Mit indtryk er nu ikke at folk ikke stemmer hunde ind, uden grund smiley

    Der er jo trods alt bare nogle retningslinjer mht. oprettelse af hunde som skal overholdes. Sådan er det da på de fleste fora og det syntes jeg fungerer fint.


Kommentér på:
Afstemning

Annonce