{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.314 visninger | Oprettet:

nyt hjem til min gamle hund.... {{forumTopicSubject}}

Jeg havde en engelsk bulldog tæve som jeg sidste år måtte finde et nyt hjem til. Hun kunne ikke enes med min grand danois tæve. Jeg fandt et dejligt hjem på landet hos en familie med en bulldog hanhund. De to fandt hurtigt hinanden og alt var fryd og gammen i mange mdr. Nu er de to så pludselig blevet uvenner, øjensynligt pga jalousi, de vil begge have førsteret på deres mennesker:-(
Nu er det så slemt at hun skal tilbage til mig, jeg forsøger desperat at finde et nyt hjem så hun ikke skal hjem til mig igen inden hun skal i nyt hjem igen. Har forsøgt alle venner og bekendte på facebook, ringet til begge mine dyrlæger og nu ved jeg ikke hvor jeg skal vende mig hen for at finde det rigtige hjem:-(
Hun skal et sted hen uden andre hunde, men ud over det er hun faktisk ret nem, sød, kærlig, elsker mennesker og selfølgelig yderst smuk og charmerende:-)
Hun er 2 år gammel og har stamtavle. Vil ikke sætte hende på DBA eller gul og gratis af frygt for hvem der får fingrene i hende, og synes også hun skal koste et eller andet beløb, bare for at være sikker på folk er seriøse....nogle råd, eller nogen der kender den perfekte familie til Baby?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt hjem til min gamle hund....
Kommentér på:
nyt hjem til min gamle hund....

Annonce