{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Zippos hundefar Ricky er død {{forumTopicSubject}}

Ja Zippos far Ricky er gået bort, han var 11 år gammel. Han døde mens jeg var på ferie på Rhodos, og under hele ferien havde jeg på fornemmelsen at jeg kom hjem til noget slemt. Og det gjorde jeg jo så oss...

Ricky har altid været "min" hund, men boede ved mine forældre. Da han altid har gået i hundegård, ville jeg ikke tage ham med da jeg flyttede. Da det ville være synd at hive ham ud af hans miljø.

Han døde samme dag som vi tog af sted. Vi tog af sted kl 5 om morgenen, min far havde Ricky og de andre hunde, ude og løbe rundt hele formiddagen. Han lukkede dem ind i gården ved middagstid, og gik ind og smed sig på sofaen.

En af hans venner kom et par timer senere, og spurgte hvorfor der kun var 2 hunde i gården? Min far sagde at der gerne skulle være 3? Men gamle Ricky lagde død ude i gården, han var bare faldet om.

Der havde ingen tegn været på at han var dårlig eller noget, han var bare død. Ricky var det sidste år kommet til at se meget gammel ud, og bevægede sig meget langsomt. Men var stadig sund og rask...

Det var noget af et chok at komme hjem til, men sådan er livet jo.. Her er lige et billede af Ricky fra da han var ung.

Forresten vil jeg gerne frabede mig at man skriver RIP til dette, da de 3 bogstaver intet betyder for mig. Tak. Men man er self velkommen til at skrive alt muligt andet, hvis man lyster.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zippos hundefar Ricky er død
Kommentér på:
Zippos hundefar Ricky er død

Annonce