4. maj 2007 Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
Hund fundet. {{forumTopicSubject}}
I går aftes var en veninde og jeg på vej til Roskilde. Ude på Roskildevej løb en ældre sort labhan rundt. Bilen ind til siden og ud med hånden fuld af godbidder. Hunden kom glad hen imod mig og havde heldigvis halsbånd med navn, adresse og telefonnummer på. Jeg fandt en ekstra snor i bilen og gav ham den på imens jeg ringede til det opgivne nummer. Alt imens jeg stod og ventede på at røret blev taget, stod jeg og nussede hunden. Bag det ene øre havde den et stort sår. Da jeg kiggede efter efter, kunne jeg se at det var hot spot
Ingen tog telefonen, så vi fandt frem til ejers hus via GPS`en. Der stod en yngre gut ved indgangen til gården. Jeg spurgte om de ikke manglede en hund?? "Jooooo, det gør Jens nok"...... Nå ok... Men den er altså her i bilen. Den rendte rundt oppe på Roskildevej!!.... "Nåååååå, nu igen?" var svaret...... FUCK, tænkte jeg... Jeg tager sq hunden med igen!!! Men det kunne jeg jo ikke. Så jeg påpegede 4-5 gange overfor ham at den hund skulle til dyrlæge og det skulle være NU, for den havde en hudinfektion, som breder sig med lynets hast og er ekstremt smertefuldt..... "Ja ja, det skal jeg nok sige til Jens".....
Da vi kørte derfra sagde min veninde (som ABSOLUT ikke er hundemenneske, men dog havde accepteret at have hunden siddende foran hos sig): "Den kommer ikke til dyrlægen!!". Nej, det tror jeg heller ikke
KÆFT, hvor havde jeg lyst til at tage den med og jeg har sagt til veninden at HVIS vi ser den igen, så mister den halsbåndet og bliver indleveret på nærmeste dyrehospital!!
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.091
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.433
Ej hvor må I / du have haft det skidt med at aflevere den hund.
Kram
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
Tak Ib .
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.258
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
maj 2007
Jeg tror at gården måske bliver brugt som værksted og ingen tvivl om at den yngre mand kendte hunden og den var glad for at se ham. Da jeg nu 4-5 gange gjorde opmærksom på at det eksem skulle behandles med det samme, så synes jeg at nu er det lidt ude af mine hænder.
Men føj, hvor det nager mig...... Jeg er dog nødt til at sige til mig selv at jeg har gjort hvad jeg kunne.
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.599
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Den havde gudskelov også halsbånd på med skilt. Jeg ringede til nummeret og en meget beruset mand tog telefonen. Han levede at hente den med det samme.
Der gik nu 45 min inden han dukkede op - meget fuld!
Han fortalte det var 3. Gang den var stukket af i løbet af 2 dage, fordi den var i løbetid. Tilmed fortalte han også den var 12 år.... Spørg lige om jeg tændte af på det tidspunkt? Hold da op han fik et fyr af om at passe på sin hund, avl på gammel hund, snarligt dyrlæge besøg da den kløede sig helt forfærdeligt og jeg kunne ikke se nogen lopper og desuden håbede jeg ikke at se den hund her igen, for så havde han set den for sidste gang!!
Den er ikke set siden...
Du har ret, den du fandt kommer sikkert aldrig til dr.dyr
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.375
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.859
Og lad mig gætte - det var ikke megen tak du fik for at bringe hunden hjem? Og oddsene for at den nu løber rundt på Roskildevej igen er ret stor?
Bæster!
maj 2007
Nej og ja Og skide være med tak...... Bare de ville få den til dyrlægen!!!
Hund fundet.