{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Hund fundet. {{forumTopicSubject}}

I går aftes var en veninde og jeg på vej til Roskilde. Ude på Roskildevej løb en ældre sort labhan rundt. Bilen ind til siden og ud med hånden fuld af godbidder. Hunden kom glad hen imod mig og havde heldigvis halsbånd med navn, adresse og telefonnummer på. Jeg fandt en ekstra snor i bilen og gav ham den på imens jeg ringede til det opgivne nummer. Alt imens jeg stod og ventede på at røret blev taget, stod jeg og nussede hunden. Bag det ene øre havde den et stort sår. Da jeg kiggede efter efter, kunne jeg se at det var hot spot smiley

Ingen tog telefonen, så vi fandt frem til ejers hus via GPS`en. Der stod en yngre gut ved indgangen til gården. Jeg spurgte om de ikke manglede en hund?? "Jooooo, det gør Jens nok"...... Nå ok... Men den er altså her i bilen. Den rendte rundt oppe på Roskildevej!!.... "Nåååååå, nu igen?" var svaret...... FUCK, tænkte jeg... Jeg tager sq hunden med igen!!! Men det kunne jeg jo ikke. Så jeg påpegede 4-5 gange overfor ham at den hund skulle til dyrlæge og det skulle være NU, for den havde en hudinfektion, som breder sig med lynets hast og er ekstremt smertefuldt..... "Ja ja, det skal jeg nok sige til Jens".....

Da vi kørte derfra sagde min veninde (som ABSOLUT ikke er hundemenneske, men dog havde accepteret at have hunden siddende foran hos sig): "Den kommer ikke til dyrlægen!!". Nej, det tror jeg heller ikke smiley

KÆFT, hvor havde jeg lyst til at tage den med og jeg har sagt til veninden at HVIS vi ser den igen, så mister den halsbåndet og bliver indleveret på nærmeste dyrehospital!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund fundet.
Kommentér på:
Hund fundet.

Annonce