1.627 visninger
|
Oprettet:
Diskusprolaps {{forumTopicSubject}}
Min cocker har i dag været ved dyrlæge for tredje gang på fjorten dage, han fik taget røngten i dag, da han har ondt i ryggen. dommen lyder en lettere diskusprolaps, så han er sat i behandling med binyrebarkhormon i tyve dage, derefter skal der tages stilling til om det er gået over eller ej, hvis ikke skal han enten aflives eller opereres.
Er der nogen der har oplevet diskusprolapser hos cocker spanieler?
og kan give mig nogle solskinshistorier?
for lige nu tænker jeg det værste
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 251
Jeg har godt nok ikke erfaringer lige ved cockeren, men vores gamle gravhund fik 2 i en alder af 6-7 år, og han levede indtil han var. Han var ikke på medicin eller noget og fungerede helt normalt. Det er dem i nakken der er værst, og det var også først da vores den gamle fik en i nakken, at han ikke længere kunne.
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 5 Svar: 10
Men det er da rart at høre om nogle der er kommet sig over det
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 384
Hans sidder forresten i lænden..
Og når du siger at det er en mild diskus, så er jeg sikker på at din hund nok skal komme sig over det, så længe du bare holder den i ro til det er overstået, men det er hårdt at se sin hund have det sådan.. Held og lykke og god bedring til hunden (:
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 251
feb 2008
Der er bare et problem, dyrlægen sagde at trapper er bandlyst de næste fire uger, vi har så lavet en vældig låge så det ikke kan komme op, men den fandt ud af at kravle igennem ved gelænderet, så der er sat ekstra pinde på, og så fandt den ud af at kravle ind bagfra, hvor hullet nok er tyve cm stort, vi har så sat krukker for det nederste hul, men problemet er så at den stadig kan komme ovenpå! Og den her gang er vi ikke sikre på hvordan f..... Den kommer op. Det er godt nok frustrerende, når det jo kan gøre det hele værre
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 384
Han har fået et bur som han er i når jeg ikke er hjemme, når jeg er hjemme er der ikke andet at gøre end at holde ekstra øje med ham.. Men nu render en chihuahua jo også sin ejer i røven hele tiden, så det er ikke det største problem (:
Kan du ikke lave en kæmpe barrikade foran trappen? Det gjorde jeg ved vores sofa sidst (:
feb 2008
Diskusprolaps