{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

trææææææls {{forumTopicSubject}}

Jeg har virkelig brug for hjælp.
Vi overtog i juli en hund på lidt over et år. Fik af vide at der ikke er nogen problemer med ham. Men han stier af og når han skal være alene (med vores anden hund som vi havde i forvejen) ødelægger han ALT han kan komme i nærheden af. Jeg kan ikke engang gå på toilet uden han ødelægger noget. Og om natten tisser og laver han indenfor på trods af fire daglige gåture.
Har I kloge mennesker nogle gode råd. Dette er simpelthen ikke holdbart.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trææææææls
  • #1   27. aug 2013 Hvilken race er han? Går I til træning? Hvad laver I med ham? Aktivering?

• #2   27. aug 2013 Han er dansk/svensk. Nej det gør vi ikke. Ativering foregår som ofte med søg (efter mad)

• #3   27. aug 2013 Det er desværre ikke altid, man kan stole på sælger - og måske især ikke med en omplaceringshund.
    Det er jo ikke til at vide, hvad hunden har været vant til eller været udsat for.

I første omgang tror jeg, at I skal begynde på noget alene-hjemmetræning, som om hunden var hvalp.
    Og så vil noget mere målrettet træning nok være en god ide. Noget hvor han får stimuleret og brugt hoved og sanser.

• #5   27. aug 2013 Nu er det jo en ret stor omvæltning for en hund at blive omplaceret, så I kan ikke regne med at den bare vil traske ind af døren og så er alt fryd og gammen. Det kan snildt tage flere måneder før hunden føler sig hjemme hos jer og hvis den hele tiden får ballade for at reagere på denne her nye situation, så bliver det ikke lige frem nemmere for den at falde til.

Som det allerede er skrevet så i gang med alene hjemme træning som om det var en hvalp. Kontaktøvelser, aktivering og masser af ros, så skal I se, så skal det nok komme.

• #6   28. aug 2013 Lady er også en omplacerings hund, og hun skulle være helt renlig da jeg fik hende.. Men de første 2 uger tissede og pøllede hun inde i stuen, og det var lige meget om vi var der eller ej.
    Efter de 2 uger, så faldt hun ligesom til ro, og hun ved der er faste rammer her, jamen så blev hun pludselig renlig igen.

Så stress som fx efter en flytning, nye mennesker, lugte,lyde, omgivelser, ja nyt af alt, det kan resultere i urenlighed og ødelæggelser...

Giv evt hunden mindre plads, det har vi også gjort.
    Istedetfor hele huset har hun nu vores køkken og soveværelse, når vi ikke er hjemme, og kan gå ud på terrassen.
    Det har også hjulpet meget på hende, at hun bedre kan falde til ro på mindre plads og ikke skal holde øje med et stort område.

Kommentér på:
trææææææls

Annonce