{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Så udløses spændingen snart!! {{forumTopicSubject}}

Min kjære mand er igang med uddannelsen til hundefører i Forsvaret (MWD i Karup), og skal i dag have at vide, hvilken hund han skal have..
IH hvor vi glæder os! Siden han blev optaget i maj har vi ventet og ventet på denne dag.. Der er to racer at "vælge" imellem: schæfer og malinois, personligt håber jeg mest på schæferen, men arbejdsmæssigt håber manden på en malle... Fra hundeskolens side bliver der taget udgangspunkt i den enkelte fører når hunden udvælges til ham, og i forhold til os ved vi, at det bliver en hanhund. Dette fordi det skulle være lettere at sætte en han og en tæve sammen... Den hund han får vil min. være 1-1,5 år gammel, da den skal have bestået "grunduddannelsen"..

Som I jo nok ved, har vi jo den lille dame Lady, en papillon på 1,5 år, og de to hunde skal jo så sættes sammen... Det er selvfølgelig svært for jer at sige noget konkret, idet I ikke kender de to hunde, men jeg vil meget gerne høre, om I har haft oplevelser med at sætte to unghunde sammen, både godt og skidt, og gerne om det har været stor/lille, lille/lille eller stor/stor hund smiley
Det skal siges, at vores Lady er lidt utryg ved store hunde, hun er ikke så selvsikker.

De skal først mødes enten i denne weekend eller næste, så vi har lidt tid at forberede os i (ud over alle de tanker vi selv har gjort os siden maj smiley )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så udløses spændingen snart!!
Kommentér på:
Så udløses spændingen snart!!

Annonce