{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Fornærmet chihuhua {{forumTopicSubject}}

Min kæreste har gået sygemeldt det sidste år og går derfor hjemme,så han har luftet mine hunde om eftermiddagen inden jeg kom hjem fra job.
Blev så opereret i det første ben (for korte akillesener) for nogle måneder siden og har derefter ikke luftet mine hunde pga smerter.
Dilemaet ligger i, at kæresten siger Bobo ikke kan lide ham mere. Før han blev opereret, sov Bobo oppe ved ham efter jeg kørte på job og puttede med ham på sofaen senere på dagen.
Ignorerer ham fuldstændigt nu og han kan heller ikke rigtigt kalde ham til sig når hundene er i haven.
Igår aftes/nat kom vi så hjem fra noget fest hvor Bobo ligger i den ene ende af hjørnesofaen,kæresten ligger i den anden ende og jeg sidder ved hans fødder. Sidder og snakker om Bobo s manglende interesse for min kæreste.
Så kalder kæresten på ham, Bobo kigger godt nok op, men kun på mig, rejser sig op og hopper ned og over til mig.... Talk to the hand,ligner han en der siger,når kæresten kalder smiley
Prøvet at forklare kæresten, at Bobo måske er fornærmet over han ikke bliver luftet mere ....
Mon der kan være andre grunde?
Kæresten siger selv at man skulle tro han havde slået den smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fornærmet chihuhua
  • #1   25. aug 2013 Altså min erfaring med min tæve er at hun knytter sig mest til den der passer hende.. Hvis min kæreste arbejder meget, er det mig hun kommer til.. Og omvendt. Så ja, måske har han knyttet sig mere til dig, nu når din kæreste ikke kan lufte ham mere osv. Men tror nu ikke det er fordi han ikke kan li ham smiley

• #2   25. aug 2013 sagde også til ham at det er jo mig der fodrer og lufter ham og dem knytter dyrene sig til... men kan høre det sårer ham

• #3   25. aug 2013 Jeg tror at det er det samme som med Bella, min kæreste og jeg. Min kæreste er i søværnet og er mange gange væk 2-3 måneder ad gangen og mens han er væk, så har Bella og jeg et helt andet forhold, sammenlignet med når han er hjemme. Når han er hjemme er det nærmest kun min kæreste der dur smiley

• #4   25. aug 2013 Kan din kæreste ikke lave andet med ham end at gå tur?
    Lege, øve tricks, kontaktøvelser osv. Så de kan danne bånd igen, så at sige (: og så lade det være "deres ting" de har sammen..

Kommentér på:
Fornærmet chihuhua

Annonce