Fornærmet chihuhua {{forumTopicSubject}}
Min kæreste har gået sygemeldt det sidste år og går derfor hjemme,så han har luftet mine hunde om eftermiddagen inden jeg kom hjem fra job.
Blev så opereret i det første ben (for korte akillesener) for nogle måneder siden og har derefter ikke luftet mine hunde pga smerter.
Dilemaet ligger i, at kæresten siger Bobo ikke kan lide ham mere. Før han blev opereret, sov Bobo oppe ved ham efter jeg kørte på job og puttede med ham på sofaen senere på dagen.
Ignorerer ham fuldstændigt nu og han kan heller ikke rigtigt kalde ham til sig når hundene er i haven.
Igår aftes/nat kom vi så hjem fra noget fest hvor Bobo ligger i den ene ende af hjørnesofaen,kæresten ligger i den anden ende og jeg sidder ved hans fødder. Sidder og snakker om Bobo s manglende interesse for min kæreste.
Så kalder kæresten på ham, Bobo kigger godt nok op, men kun på mig, rejser sig op og hopper ned og over til mig.... Talk to the hand,ligner han en der siger,når kæresten kalder
Prøvet at forklare kæresten, at Bobo måske er fornærmet over han ikke bliver luftet mere ....
Mon der kan være andre grunde?
Kæresten siger selv at man skulle tro han havde slået den
aug 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 267
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 534
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.765
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 384
Lege, øve tricks, kontaktøvelser osv. Så de kan danne bånd igen, så at sige (: og så lade det være "deres ting" de har sammen..
Fornærmet chihuhua