{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

Hvad er det bedste ved jeres hund? {{forumTopicSubject}}

Efter en del år med hunde i livet oplever man mange gode og ikke-så-gode oplevelser med kræene. Så lad os se bort fra dyrlæger og hvalpe-tisseri, for i stedet at spørge:
Hvad er det bedste ved jeres hund?

Jeg starter gerne:
Det bedste ved Ramses er hans uendelige hengivenhed og tålmodighed. Hans kærlighed virker ikke til at have nogen ende, og han viser det på alle måder. Når jeg ligger med migræne (som jeg har gjort de sidste par dage) flytter han sig ikke fra min side for noget som helst, og hans tålmodighed med lille Sahirah vil heller ikke høre op. Hun trækker hvalpekortet og "får lov" til at bide ham i øre og hale, alt det hun orker.
Han er noget nær den lækreste hund jeg har haft!

Lad høre!
Ps. Her er de to

(Jeg beklager hvis emnet har været oppe før, jeg kunne ikke finde det) smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det bedste ved jeres hund?
  • #2   23. aug 2013 At hun er så specielt som hun er, og at hun elsker mig og min kæreste ubetinget til trods for alle de dårlige ting hun har været igennem i sit liv smiley
    Hun er der altid for mig - hun kan altid få mig til og smile trods tåre smiley

profilbillede
  • #4   23. aug 2013 Det bedste ved Wiggo er hans og min kontakt - og vores fælles behov for at være tæt på hinanden (for Chicos vedkommende gerne ovenpå mig) smiley
    Han er vågen, beskyttende, kærlig og social - han er derudover meget rolig, noget jeg vægter højt hos en hund smiley
    Han er simpelthen det dejligste smiley

profilbillede
  • #5   23. aug 2013 Det bedste ved Lanka? Man keder sig ALDRIG i hendes selskab. Hun er temperamentsfuld, hysterisk, underholdende, legesyg og humørsyg, og holder mig altid på stikkerne.

Aqui? Udover at være gudesmuk, så er han den rareste hund jeg kender. Han er ubetinget god overfor alle mennesker (også børn) og alle hunde. Og så er han altid glad smiley

• #7   23. aug 2013 Deres trofasthed og hengivenhed - og skøre indfald smiley

• #8   23. aug 2013 åhh det er svært det bedste ved dem alle er jo at de er dem de er er så fantastiske, søde, unikke osv.
    Men der er også helt unikke ting ved hver især af mine dejlige hunde.
    Cleo:
    Det bedste ved Cleo er at hun er med mig nærmest hele tiden. Hun var med på gymnasiet, på seminariet og på universitet, hun har været med vandreturer i Sverige og Norge, på cykelturer Danmark rundt, turer til Tyskland, hun er altid med på besøg hos venner og familie, hun er med i bilen, på cyklen, i busser, færger og fly, med i Zoo, på kanotur, overnatninger på stranden, til halloweenfester, hundetræf, demonstrationer, uddeling af flyers, folkeafstemninger osv. osv. Har haft SÅ mange gode oplevelser med hende simpelthen fordi hun altid er med. Kun to nætter i de 9 år jeg har haft hende har jeg måtte sove uden hende på min pude. Hun er bare en fantastisk hund så sød, charmerende, sjov, klog og så glad for mig smiley

Hvor jeg er er Cleo og sådan har det altid været og sådan vil det altid være smiley

profilbillede
  • #9   23. aug 2013 Det bedste ved vores hunde er helt sikkert deres enormt underholdende personligheder. Vi har ikke eet kedeligt øjeblik i livet.
    De er så dejligt uafhængige af os, og alligevel så glade for vores selskab. Perfekt balance.

• #10   23. aug 2013 Asta: det bedste ved Asta er at hun er så rar. Hun er så venlig og ordentlig mod alle mennesker, hunde og andre dyr. Aldrig nogensinde kunne hun finde på at gøre noget grimt mod andre. Hun vil så gerne være "dyyyygtiig" og ordentlig, og høre efter hvad man siger. Hun har altid været lidt usikker men på trods af dette vil hun bare så gerne al ting. Selv om hun er den af mine hunde som kan mindst i forhold til træning simpelthen fordi hun er usikker og alting derfor tager længere tid, er det helt klart hende som arbejder hårdest, presser sig selv længst for en og vil gøre alt for en "hvis hun bare turde".

profilbillede
  • #11   23. aug 2013 Billede siger mere end tusind ord

Klart alt ved ham hehe

profilbillede
  • #12   23. aug 2013 De to jeg har nu har nogle fællesnævnere som jeg virkelig elsker dem for: De er kærlige, hengivne, kælne og nogle totale fjollehoveder, som altid er med på den værste og som altid er klar til leg og træning. De får mig simpelthen i godt humør smiley
    Stormy fjoller

profilbillede
  • #13   23. aug 2013 Perle komme med sin bold og vil lege:

profilbillede
  • #14   23. aug 2013 Carla:
    Det bedste ved Carla er at hun er så utrolig sjov. Hun kan nogle gange virker temmelig dum, men tag endelig fejl det er hun på INGEN måde. Hun er bare hurtig! Når man træner med hende skal man have en perfekt timing og klikket skla sidde lige i skabet for ellers er Carla videre til det næste. Hun vismer rundt omkring altid i højeste gear og med KONSTANT viftende hale. Hun er ALTID glad (ja vel nærmest overglad. Og så har hun blind tillid til at vi altid er der for hende. Hun kaster sig fx uden videre overvejelse en meter ud i luften fra en stol eller lignende i blind tillid til at vi naturligvis griber hende i luften. Hun elsker at nusse og ligger hver aften i sofaen og får nusset sin mave i timevis. Når hun så er færdig med det hopper hun op i hovedet på os og "nusser" og ned at nappe med fortænderne "som hunde nu nusser hinanden" og av hvor kan det gøre ondt, men hvor er det sødt.

profilbillede
  • #15   23. aug 2013 Fordi Svende er og bliver Svende smiley Han vadede ind i vores liv med sine enorme poter og store flagermusører...er vild med hans livsglæde og corgi attitude smiley

• #16   23. aug 2013 Han har været min bedste ven gennem tykt og tyndt de sidste 13 år, elsker den hund.

profilbillede
  • #17   23. aug 2013 Det bedste ved hunden er at den altid kan få mig til at grine smiley

profilbillede
  • #18   23. aug 2013 Noah:
    Det bedste ved Noah er at han er så glad for alt der gode der sker for ham. Han havde en meget svær start på livet og have alle ods imod sig. Men ikke desto mindre er han i dag den gladeste lille hund. Han ELSKER sin familie (både hunde og mennesker) og jeg er ikke i tvivl om at hvis en af mine hunde skulle ofte sig selv for en i flokke så var der Noah som gjorde det. På trods af sin størrelse på 2 kg og 20 cm tøver han ikke med hverken at knurre uvenlig hunde væk fra sin flok. Taler nogle højt, råber eller tager fat i mig er Noah der med det samme og stopper vedkommende.
    Samtidig sætter Noah så stor pris på alt godt som man gør for ham, får han fx en ny bamse ELSKER han den, børster man ham og siger haner fin bliver han sååå glad selv den årlige vaccine hos dyrlægen gør Noah glad fordi han "bliver så fin". Der virker virkelig som om Noah ved han har det godt. Og det synes jeg er det bedste ved ham. Samtidig er han så knyttet til os, lever for kontakt og han sidde og nusse, træne eller lege i timevis. En anden helt uimodståelig ting ved Noah er at han snurrer rundt når han bliver rigtig glat. Grunden til at har denne vane er fordi Noah på et tidspunkt boede nogle måneder inde i en kattetransportkasse hvilket gav man startende stereotypadfærd. Den er naturligvis helt væk nu - bortset fra når Noah bliver meget glad så kan han ikke lade være at snurre.
    I kan se det her hvis i går frem til 03.00 i denne video af Noah
    http://www.hundegalleri.dk/video/diverse_hund/28239-noah

profilbillede
  • #19   23. aug 2013 Århh den var svær! Men det bedste ved min lille dreng er nok det når han overrasker med nye skøre ideer som ikke er andet end til at grine af smiley Men alt ved ham er bare dejligt! Han er en sød lille klog bandit på speed som altid er glad og elsker at give kyssere til alle omkring ham smiley smiley

profilbillede
  • #20   23. aug 2013 Salik:
    Det bedste ved Salik er når han efter en lang dag med ræserløben, hoppen, legen, trænene kommer også til mig putter sit hoved ind til mig og så bare maaaser hoveder hårede og hårede ind i en - så skal han rigtig nusses. Derudover er det bedste ved ham at han er så klog han forstå virkelig hurtigt hvad man vil eller vil have ham til, at han er så opmærksom på ens signaler, at han er så let at motivere (han vil gerne alting og hele tiden - står man op kl 3 om natten kan man være helt sikker på de andre 4 hunde sover pænt videre - Salik derimod han er mere end klar til en times træning eller 15 km løbetur på stranden smiley
    Desuden er det bedste ved ham at han spiser alt hvis han har set vi spiser det. Fx havde min søster købt et rundstykke til mig og hende og pølsestykker til hundene sidst vi var på tur. Meeeeen ej Salik var ikke sikker på han skulle have pølsestykker når nu vi ikke skulle - Nej han ville sådan set hellere have et stykke af det tørre rundstykke vi andre spiste smiley
    Desuden det helt uimodståeligt at Salik ikke tigger ved bordet. Nej han handler. Sidder vi og spiser noget han vil have (og han vil altid have det vi spiser) går han over i kurven med sit legetøj og finder det bedste stykke. Går så over til en af os og prøver at putte legetøjet op til os så vi kan bytte med et stykke kartoffel eller noget i den dur. Har han igen held med dette henter han en af vores sko (for den har han set vi bruger så tit så den MÅ vi da være interesseret i at få) så fjoller han lidt rundt med den så vi kan se hvor sjov den er og så kommer han igen med skoen og forsøger at få og til at bytte den til noget af det vi spiser smiley

profilbillede
  • #21   23. aug 2013 Hendes lille fjæs og hendes spillopper - og så selvfølgelig at hun synes jeg er helt fantastisk. smiley

• #23   23. aug 2013 Hendes smukke, mørke øjne, som hun bruger oceaner af tid på at kigge kærligt på en med.

Hendes ekstreme livsglæde. Hun er altid glad. Altid frisk på leg og sjov.

At hun elsker nærkontakt og gerne selv tager initiativet ved at hoppe op til én og kile sig helt fast ind under ens arm.

Hendes uovertrufne humor. Hun er skide sjov - og hun ved det godt selv. Griner vi af hende bliver hun helt vildt glad og gør sig ekstra umage for, at vi skal grine endnu mere.

At hun er så smækfyldt med personlighed.

Hendes træningsiver. Bull terrieren siges jo at være dum, men finder jeg godbidderne og klikkeren frem, er der ikke grænser for, hvad hun vil forsøge at gøre. Det er ikke sikkert hun kan, men lysten er der - og hun elsker det.

profilbillede
  • #25   23. aug 2013 Det bedste ved Bella er at hun passer så fantastisk godt sammen med mig og at jeg elsker hendes tossestreger hun laver hver dag... Når hun ruller rundt i sofaen eller sengen og brummer og logre, når hun spontant henter diverse pivedyr og tøjdyr og stolt fremviser dem, helt oppe i hovedet på en og stikker af når man så vil tage dem...ej, hun er den bedste på alle punkter og jeg kan slet ikke vælge!

profilbillede
  • #26   23. aug 2013 Det bedste ved Dengse er den forvandling han lavede da jeg kom i kørestol, før var han ret ligeglad med hvor jeg var ( altså da jeg kunne gå ) men nu løb han nogle skridt og vender sig så om og kigger og venter på mig smiley
    Hans dejlig gennemlysende personlighed. Hans flip hvor han skal knurrer og løbe rundt oppe i alle møbler, hans kærlighed til alle smiley

profilbillede
  • #28   23. aug 2013 Det bedste ved min dreng er : At han får mig ud af døren vær dag, der går ikk en dag hvor jeg ikke griner, han er så nem og giver min ingen bekymringer (udover allergi men det kan han jo ikke gøre for) han giver mig noget at leve for smiley

jeg har nogen psykiske problemer og går i behandling, og i den tid jeg har haft Balder har der vært en STOR forbedring, Skylder ham alt smiley

profilbillede
  • #29   23. aug 2013 Det bedste ved Sally er vores samhørighed, det at vi forstår hinanden uden ord. Det var det jeg drømte om da jeg valgte at få hund igen og det har jeg fået. Elsker også hendes personlighed....hun er egen, men ikke egenrådig....min charmerende bedste ven og hundebarn, elsker sgu alt ved dig:-)

profilbillede
  • #30   23. aug 2013 Bare det at de er her med hver sine "personligheder"

profilbillede
  • #33   24. aug 2013 Hmm det bedste ved min lille loppe er hendes glade drillesyge væsen. Hun er initiativrig og selvom hun er en typisk knæhund som elsker st være med overalt så finder hun altid på de sjoveste ting og skaber en masse smil på sin vej. Herlige bandit køter! smiley

• #34   24. aug 2013 Billedet er af min ekstrem dejlige Felix, da vi var på aftentur igår smiley
    Så har jeg redigeret billedet smiley
    Men jeg elsker det at han kommer løbende ind hver morgen og slikker mig i hovedet så jeg vågner og så er han bare generelt dejlig ! smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hvad er det bedste ved jeres hund?

Annonce