{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Bedømmelse (kun høj og x-høj) {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg også på baby galleriet og der kan jeg se, at man kun kan få og gi en høj og en ekstra høj. Mon ikke det var en idé på HG også?

Ved der er mange (inklusiv mig selv) der synes de lave, middel osv er træls og at nogen dømmer ud fra at de personligt ikke kan lide en, så det overhovedet ikke har noget med hunden at gøre.. Og det kan altså gøre folk kede af det smiley

Hvad tænker i, er i glade for lav og middel stemmer? (både at gi og få?)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedømmelse (kun høj og x-høj)
  • #1   21. aug 2013 Jeg er fuldstændig ligeglad.
    Så længe folk kan, og vil stemme af alle mulige andre årsager end billed og tekst kvalitet, så er point ligegyldige for mig. Derfor har jeg fravalgt det. Den mulighed har man jo også smiley

• #2   21. aug 2013 jeg har kun givet lav til meget få hunde

kan faktisk kun huske to, den ene var en hund med stødhalsbånd, der sad og så meget bange ud i en stol og den anden var en hund der havde fået klippet ørene derhjemme

men ellers giver jeg hverken lav eller middel

• #3   21. aug 2013 Det har jeg også Calle smiley - Men jeg synes derimod også det er træls, at jeg ikke kan give en x høj til en dejlig vaps! Fordi at nogen synes det er okay at stemme ''på mig'' så jeg fravælger stemmer.

Connie - Ja okay, men jeg synes det værste er, når folk giver ens hund en lav stemme fordi man har været i en diskusion og man ikke deler de samme meninger :s

Man kunne jo også gå videre hvis ikke man synes hunden er pæn, sød eller hvis ejer er en klaphat eller hvad ved jeg? smiley

Tænkte bare, at hvis der ikke var en lav og middel, så ville der jo ikke være det ''problem'' smiley

• #4   21. aug 2013 Jeg ville i hvert fald blive ked af det, hvis min datter f.eks fik en lav?! smiley

• #5   21. aug 2013 har intet imod at madtage en lav eller middel stemme så længe der bare er en god forklaring.

• #7   21. aug 2013 Ja det ville også være okay Phillip, men man får jo sjældent en grund med på vejen? Jeg har i hvert fald aldrig fået en grund fra dem der har givet Misha lave stemmer, men sjovt nok har det alle gange været nogen man har haft overensstemmelse med. Og det synes jeg faktisk er træls.

Tak Lise Ø smiley

• #8   21. aug 2013 ja kan godt sætte mig ind i det du siger.

folk stemmer på det personlige plan af ejer frem for hunden.
    synd man ikke kan stemme på din, det er klart en xhøj

• #9   21. aug 2013 Ja synes det er rigtig synd, at nogen stemmer sådan. Tusind tak smiley

• #10   21. aug 2013 Cooper er også skøn! Elsker SBTen smiley

• #11   21. aug 2013 mange tak:-)

• #12   21. aug 2013 der er ikke rigtig en mening i det bedømmelsessystem, for lav og mellem gives ikke undtagen det er hævn og så er der høj tilbage, da x-høj hurtig er opbrugt

så måske skulle man helt droppe det i stedet for

• #14   21. aug 2013 HVIS jeg stemmer så giver jeg kun høj, ellers så er det værste jeg kan gøre ikke at stemme....

• #15   21. aug 2013 og troede egentlig det var almen praksis for mente ikke jeg nogensinde har fået andet end høj på mine tre hunde.. og har lige tjekket, og ganske rigtigt...

tror du har været uheldig med diskussioner så...

• #16   21. aug 2013 Connie - Ja måske, men der er også nogen der synes det er dejligt at få en høj f.eks på sin hund, og det synes jeg da også, men at få en lav over et eller andet latterligt er ikke rart. Der er en i den anden tråd om forbedringer og forslag til ændringer på HG der har skrevet, at kunne lave en 'like-knap' i stedet for og kan man ikke lide hunden, ja så går man bare videre?

Isabelle, folk må også synes Misha er knap så køn, måske synes de hun ser underlig ud, måske kan de ikke lide franske, men kan de så ikke gå videre?? smiley Synes bare det er strengt at give en lav pga. man ikke har samme mening.

Louise - Synes bare ikke man bør være ''uheldig med diskusioner'' mange har forskellige meninger og det skal der jo også være plads til, så fordi jeg skriver, F.EKS at jeg synes at det er tåbeligt at avle på dyr der ikke er tjekket for sygdomme, så skal min hund da ikke trynes fordi andre føler sig stødt?? Det er bare et eksempel.

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 479
    #17   21. aug 2013 uden lav og middel, hvilken værdi har høj og ekstra høj så?

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #18   21. aug 2013 Så vidt jeg har forstået er der mange der ikke bruger karaktererne under høj, så jeg er total med på at vi skal droppe dem her inde også - hvis det overhovedet skal være her.
    Jeg har det som dig Michelle og gir kun høj og ekstra høj, men er faktisk lidt ligeglad hvad mine hunde får af andre..Til gengæld bliver jeg rigtig glad når folk skriver på mine gallerier.

• #19   21. aug 2013 Jeg går slet ikke op I det, men hvis der kun er høj og x høj giver stemmerne jo ikke mening. Hvis ikke man kan tåle at folk måske ikke synes din profil er ligeså fantastisk som en selv så må man slå stemmerne fra.
    Men med det sagt er det også forkert af dem der gør det til noget personligt.

Jeg ville hellere ikke turde give andet end høj på babygalleri, det er tit gravide og nybagte mødre, de hormoner holder jeg mig langt fra smiley hehe

• #20   21. aug 2013 Jeg gør det at jeg kun giver høj eller ekstra høj. Hvis ikke jeg syntes hunden er til en høj eller ekstra høj, så lader jeg være med at give noget.

Jeg har kun givet lav et par gange, da mine hunde fik hævn karakter efter nogle tråde herinde. Sådan noget barnligt noget gider jeg ikke.

• #21   21. aug 2013 Hmm, jeg synes nu det er okay at man kan give mindre "fine" karakter smiley Jeg har både givet høj, ekstra høj, men bestemt også lav og middel. Dette er gjort hvis det er en mangelfuld profil, hvis der kun er 2-3 billeder, eller af billederne er monster grumset, og næsten identiske med hinanden smiley Og så har jeg som regel vedhæftet en kommentar om, hvorfor jeg har valgt at give den karakter smiley
    Og jeg synes nu også idéen med karakter-givelse på div. profiler ville forsvinde hvis man kun som minimum kunne give en høj.

• #22   21. aug 2013 Jeg er ret ligeglad med bedømmelserne, så for min skyld kunne de godt blive fjernet.
    Men jeg elsker at modtage en sød besked på hundens profil.

Når jeg selv bedømmer andres hunde, tager jeg udelukkende udgangspunkt i, hvilke billeder der er, om de er alsidige, om de er af en kvalitet, så man kan se hunden tydeligt, men ikke om de er af superkvalitet eller hvilken race det er. Jeg kigger mere efter, om man kan fornemme en stemning i billederne, end at de er superskarpe.
    Jeg kan også godt lide, hvis der er en god beskrivende tekst på profilen.

• #23   21. aug 2013 Footrot - En høj er jo stadig en høj og en x høj er så lidt mere?

Mathilde - Har det på samme måde, vil også langt hellere have en sød besked. smiley

Lille fisens mor - Jeg kan sagtens tåle, at folk ikke synes min hund er pænt. Får det jævnt tit kastet lige i fjæset af vildt fremmede. Så det er ikke der den ligger, men jeg gider ikke min hund skal have en dårlig stemme fordi nogen er sure på mig. Ville virkelig blive meget ked af det og stødt hvis nogen gav min datter en lav! smiley (Hvis ikke man har noget pænt at sige, bør man holde det for sig selv? smiley

Tjæz - Ja hvis folk skrev en ordenlig grund er det måske fint? Men når jeg selv skal sige det kan jeg ikke se min profil mangler tekst eller flotte og forskellige billeder. Synes den har lidt af det hele. At nogen ikke synes at min hund er pæn eller andet er fint. Men når jeg kan se de eneste der har givet min hund dårlige stemmer er mennesker jeg ligeså lige har haft en diskusion med om det ene eller det andet og de giver det uden en begrundelse, så bliver jeg lidt irriteret.

Hanne - Helt enig i det med beskeden smiley Grunden til jeg giver en høj er også lidt som du skriver. Jeg kan godt lide, at jeg kan se hunden er glad og tilfreds, oplever noget, og hygger sig med sine mennesker eller andet har nogen sjove udtryk osv. Men må ærligt indrømme at kan jeg ikke lide hvad jeg ser, så går jeg altså videre smiley

Men det kan stadig godt gøre mig ked af det, sur eller kald det hvad man vil, når jeg ved de kun bedømmer min hund dårligt ud fra at de er ''uvenner'' med mig.. :s Det kan godt gøre mig lidt sur. For det er jo ikke min hunds skyld at vi kke har samme mening?

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 479
    #24   21. aug 2013 det er jo lidt noget vrøvl... hvis du kun har høj og ekstra høj at dele ud af, så er der jo reelt tale om lav og høj, bare forklædt under andre navne.

svarer lidt til at fjerne bronzemedaljer til konkurrencer, under påskud af at der jo så ikke vil være nogen tabere....

så var det sgu bedre helt at fjerne bedømmelser... nej vent lidt... den mulighed har brugerne jo i forvejen. smiley

• #25   21. aug 2013 jeg tjekkede lige mine hunde. De har kun fået høj og x-høj. Tror også kun selv det er de eneste stemmer jeg har givet... nok under parolen: "Hvis du ikke har noget pænt at sige, så hold din mund" smiley

Men er ellers enig med footrot.flats

• #26   22. aug 2013 Footrot - Som du kan se er der få der bruger Lav og middel så kan ikke se hvad vi skal bruge dem til? Gå videre hvis man har noget imod personen bag skærmen og hvis man ikke rigtig kan lide hunden. Man behøver vel ikke gøre andre kede af det? Der er nogen der har forslået en ''like knap'' i stedet, det kan man jo også gøre? Som sagt er der på babygalleriet kun en høj og x høj og det synes jeg er fornuftigt! - og den sidste kommentar ved jeg ikke hvordan jeg skal tage? ''så var det sgu bedre helt at fjerne bedømmelser... nej vent lidt... den mulighed har brugerne jo i forvejen.'' - Ja det kan man HAR jeg også gjort! Men jeg synes også det er træls ikke at kunne give de hunde jeg synes er helt vild smukke og som har en skøn profil, en høj eller x høj. Så derfor er det også træls.

Anna- Sådan tænker jeg også, men hvis du vidste nogen havde dømt din hund udfra de ikke bryder sig om dig og din mening, synes du ikke det er latterligt? Jeg synes personligt det er rigtig træls.

• #27   22. aug 2013 Jeg faldt engang over en der havde skrevet på en profil ''Din hund får en lav- kan ikke lide...(navnet på racen)'' Min første tanke - Så lad dog være med at gå ind på hunden? Og så gå væk fra profilen hvis det var en fejl? Det var meget unødvendigt synes jeg.,

Kommentér på:
Bedømmelse (kun høj og x-høj)

Annonce