931 visninger
|
Oprettet:
Bedømmelse (kun høj og x-høj) {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg også på baby galleriet og der kan jeg se, at man kun kan få og gi en høj og en ekstra høj. Mon ikke det var en idé på HG også?
Ved der er mange (inklusiv mig selv) der synes de lave, middel osv er træls og at nogen dømmer ud fra at de personligt ikke kan lide en, så det overhovedet ikke har noget med hunden at gøre.. Og det kan altså gøre folk kede af det
Hvad tænker i, er i glade for lav og middel stemmer? (både at gi og få?)
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
Så længe folk kan, og vil stemme af alle mulige andre årsager end billed og tekst kvalitet, så er point ligegyldige for mig. Derfor har jeg fravalgt det. Den mulighed har man jo også
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
kan faktisk kun huske to, den ene var en hund med stødhalsbånd, der sad og så meget bange ud i en stol og den anden var en hund der havde fået klippet ørene derhjemme
men ellers giver jeg hverken lav eller middel
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.385
Connie - Ja okay, men jeg synes det værste er, når folk giver ens hund en lav stemme fordi man har været i en diskusion og man ikke deler de samme meninger :s
Man kunne jo også gå videre hvis ikke man synes hunden er pæn, sød eller hvis ejer er en klaphat eller hvad ved jeg?
Tænkte bare, at hvis der ikke var en lav og middel, så ville der jo ikke være det ''problem''
mar 2011
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.550
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
mar 2011
Tak Lise Ø
jan 2013
folk stemmer på det personlige plan af ejer frem for hunden.
synd man ikke kan stemme på din, det er klart en xhøj
mar 2011
mar 2011
jan 2013
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
så måske skulle man helt droppe det i stedet for
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 1.627
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 1.627
tror du har været uheldig med diskussioner så...
mar 2011
Isabelle, folk må også synes Misha er knap så køn, måske synes de hun ser underlig ud, måske kan de ikke lide franske, men kan de så ikke gå videre?? Synes bare det er strengt at give en lav pga. man ikke har samme mening.
Louise - Synes bare ikke man bør være ''uheldig med diskusioner'' mange har forskellige meninger og det skal der jo også være plads til, så fordi jeg skriver, F.EKS at jeg synes at det er tåbeligt at avle på dyr der ikke er tjekket for sygdomme, så skal min hund da ikke trynes fordi andre føler sig stødt?? Det er bare et eksempel.
jun 2013
Svar: 479
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
Jeg har det som dig Michelle og gir kun høj og ekstra høj, men er faktisk lidt ligeglad hvad mine hunde får af andre..Til gengæld bliver jeg rigtig glad når folk skriver på mine gallerier.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.249
Men med det sagt er det også forkert af dem der gør det til noget personligt.
Jeg ville hellere ikke turde give andet end høj på babygalleri, det er tit gravide og nybagte mødre, de hormoner holder jeg mig langt fra hehe
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.144
Jeg har kun givet lav et par gange, da mine hunde fik hævn karakter efter nogle tråde herinde. Sådan noget barnligt noget gider jeg ikke.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 1.969
Og jeg synes nu også idéen med karakter-givelse på div. profiler ville forsvinde hvis man kun som minimum kunne give en høj.
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.873
Men jeg elsker at modtage en sød besked på hundens profil.
Når jeg selv bedømmer andres hunde, tager jeg udelukkende udgangspunkt i, hvilke billeder der er, om de er alsidige, om de er af en kvalitet, så man kan se hunden tydeligt, men ikke om de er af superkvalitet eller hvilken race det er. Jeg kigger mere efter, om man kan fornemme en stemning i billederne, end at de er superskarpe.
Jeg kan også godt lide, hvis der er en god beskrivende tekst på profilen.
mar 2011
Mathilde - Har det på samme måde, vil også langt hellere have en sød besked.
Lille fisens mor - Jeg kan sagtens tåle, at folk ikke synes min hund er pænt. Får det jævnt tit kastet lige i fjæset af vildt fremmede. Så det er ikke der den ligger, men jeg gider ikke min hund skal have en dårlig stemme fordi nogen er sure på mig. Ville virkelig blive meget ked af det og stødt hvis nogen gav min datter en lav! (Hvis ikke man har noget pænt at sige, bør man holde det for sig selv?
Tjæz - Ja hvis folk skrev en ordenlig grund er det måske fint? Men når jeg selv skal sige det kan jeg ikke se min profil mangler tekst eller flotte og forskellige billeder. Synes den har lidt af det hele. At nogen ikke synes at min hund er pæn eller andet er fint. Men når jeg kan se de eneste der har givet min hund dårlige stemmer er mennesker jeg ligeså lige har haft en diskusion med om det ene eller det andet og de giver det uden en begrundelse, så bliver jeg lidt irriteret.
Hanne - Helt enig i det med beskeden Grunden til jeg giver en høj er også lidt som du skriver. Jeg kan godt lide, at jeg kan se hunden er glad og tilfreds, oplever noget, og hygger sig med sine mennesker eller andet har nogen sjove udtryk osv. Men må ærligt indrømme at kan jeg ikke lide hvad jeg ser, så går jeg altså videre
Men det kan stadig godt gøre mig ked af det, sur eller kald det hvad man vil, når jeg ved de kun bedømmer min hund dårligt ud fra at de er ''uvenner'' med mig.. :s Det kan godt gøre mig lidt sur. For det er jo ikke min hunds skyld at vi kke har samme mening?
jun 2013
Svar: 479
svarer lidt til at fjerne bronzemedaljer til konkurrencer, under påskud af at der jo så ikke vil være nogen tabere....
så var det sgu bedre helt at fjerne bedømmelser... nej vent lidt... den mulighed har brugerne jo i forvejen.
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
Men er ellers enig med footrot.flats
mar 2011
Anna- Sådan tænker jeg også, men hvis du vidste nogen havde dømt din hund udfra de ikke bryder sig om dig og din mening, synes du ikke det er latterligt? Jeg synes personligt det er rigtig træls.
mar 2011
Bedømmelse (kun høj og x-høj)