{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

KD
KD
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 142 Svar: 1.547

Højernergifoder forskellige varianter {{forumTopicSubject}}

Har halvt om halvt besluttet at afprøve at fodre vores hund med højenergifoder. Men er det overhovedet muligt at få et højenergifoder hvor man kan variere i smagen?

Dels vil jeg gerne at hun får mere energi, men det er også ultra vigtigt at der er det der skal være i for at hun kan bygge muskler.

Har brug for nogle forskellige foreslag. Så kan jeg selv læse nærmere på dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højernergifoder forskellige varianter
  • #1   20. aug 2013 Min oplevelse er faktisk at det meste af Olivers Adult-foder er passende som højenergifoder.
    De har dog også en specifik version til det, men jeg har ikke oplevet, det har været nødvendigt.
    Deres foder er generelt ret energitæt.

Og dermed er der også en del varianter at vælge imellem.

Vi har - også med højenergiske hunde - aldrig haft behov for at bruge andet end det almindelige foder, når vi har fodret med Olivers.

• #2   20. aug 2013 Da I skiftede kunne I så se at hund begyndte at bygge muskler og fik mere "overskud".

Vores hund er frisk og glad men fx oven på konkurrencen i søndags var hun også træt hele mandagen, og tænker at hun måske ikke helt får det hun burde i det foder hun får nu. Synes også hurtigt hun mister energi på turene. I dag har jeg så rigtigt fået mærket på hendes ene kuldbror og hold op han var lækker i muskulaturen og han laver ellers ikke så meget som vores gør. Så måske får vores ikke det hun har brug for, for at få bygget nogle muskler op?

• #4   20. aug 2013 Jo Winnie selvfølgelig er de trætte oven på sådan en dag, men nu er det jo også i hverdagen jeg synes hun går død hurtigt og undrer mig over at hun ikke er så kraftig i sin muskelmasse som sin kuldbror når han laver mindre end hende. Selvfølgelig er han hanhund så, SÅ kraftig skal hun jo heller ikke være smiley

• #6   20. aug 2013 Vi bruger højenergifoder i træksæsonen for at holde jævn energi og holde huld på hundene. Nanna får Stamina fra Essential og Tori får Arions højenergivariant.

• #7   20. aug 2013 Jytte B

Nå så den bliver ikke body builder af at spise en masse mad og så ellers fise den af i sofaen? smiley

Hvis ikke foderet har det der skal til kan hunden knokle vanvittigt uden at bygge muskler fordi foderet simpelthen ikke har det der skal til, eller fordi hunden ikke får nok.

• #9   20. aug 2013 jeg bruger acanas højenergifoder - her holder han vægten, bygger muskler (forudsat at han får den motion der skal til or dette), har energi osv. jeg har forsøgt at bruge WBs højenergifoder at veksle imellem (jeg veksler uden problemer med fodermærker (bare de er gode smiley ) men han bryder sig ikke om det og taber sig også her. Han får andre varianter af acana og orijen til at variere smag og proteinkilder osv.

Kommentér på:
Højernergifoder forskellige varianter

Annonce