{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Hund der ryster? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Har lige nogle spørgsmål til jer derude *ss*

Jeg har en lille dværgpuddel der lige er fyldt 1 år smiley Jeg oplever nu, at efter vi har været på ferie i en uge, hvor vi fik ham passet hos nogle venner så er han begyndt og ryste ligesom om vi skal forlade ham igen?

Han hyggede sig sammen med hans halvbror...og havde det godt den uge, men savnede os selvfølgelig..

Inden vi tog afsted var der ikke noget med ham..da affandt han sig bare med det, når han skulle være selv.. Han er vant til at jeg er hjemme hos ham, så det er kun kort tid han er selv..

Men så spørger jeg lige jer.. skal jeg bare ignorere hans rysten?... og hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham?

Efter den uge hvor vi ikke var sammen, har vi besluttet at fremover skal han med uanset hvor vi er... så han kommer ikke til og opleve og skal passes i en uge igen..

Har han fået "trume" over det ? Eller?

Det er ligesom om han først falder til ro, når jeg sidder med ham på skulderen....at han finder ro igen..

Det er 3 uger siden vi var afsted... så det har kun stået på i den periode siden vi kom hjem...

På forhånd tak smiley

HIlsen Pernille og Buller smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund der ryster?
  • #1   14. aug 2006 Hej Iben..:-)

Nej der har intet været... Jo han har for det første været med på sjælland (lang køretur)..som var første gang for ham i bil.... og så var han med til "grøn koncert" selvom han ikke kan lide mange mennesker og larm... Men kan det være sådan noget?..

Han ryster lidt ligesom om han er bange for vi forlader ham igen... underligt..Har taget ham i det flere gange om dagen... og han er med os overalt...hmm underligt...mon det går over igen?

• #2   14. aug 2006 forresten... han er self med i vores bil når vi skal noget....men ikke så lang en strækning som da de skulle til sjælland...

• #3   14. aug 2006 Som jeg har læst mig til må man ikke ynke en hund. Han vil bare opfatte det som en bekræftelse i hvor "slemt" han har det.

Kan du ikke lave nogle lege eller øvelser med ham, når du ser optræk. Så du afleder ham.

Måske skulle du træne lidt alene med ham i meget små tidsintervaller, så han kan få bygget op at det er ganske ufarligt at være alene og i altid kommer tilbage.

Held og lykke
    Christina

• #4   14. aug 2006 Iben.. Nej det tænkte vi også da vi hørte det...men det skulle da prøves...og de sagde også han tog det i stiv arm..og bare holdt sig til dem.. ..så han affandt sig bare med det...:-)..

Men føler lidt hans tillid til os er blevet lidt "svækket"... som om han bare går og venter på vi forlader ham igen?..Men det skal vel bygges ligeså stille op igen... Vi sagde også kun ja til han skulle passes der, fordi han elsker og være sammen med hans halvbror... så han har ikke manglet selskab...

Chirstina.. Ja jeg prøver også og lade være med og ynke ham...men jeg kigger en ekstra gang når han sidder og ryster uden grund...Kan ikke lide det....

• #5   14. aug 2006 Det kan jeg godt forstå du ikke kan lide. Man få jo lyst til at holde om dem og fortælle at der ikke er noget at være bange for.
    Få trænet noget alene hjemme, så han kan føle sig tryg igen

*ss* Det skal nok blive godt igen

• #6   14. aug 2006 En hund til grønkoncert...

Det er da i nærheden af dyreplageri....

• #7   14. aug 2006 Hej christina D smiley

Ja det ville være dyreplageri...men de sad i en kolonihavehus med have...der grænser op til plænen til grøn koncert... så han var ikke ude i al menneskemylderet...

• #8   27. nov 2007 er der nogle her inde som kunne tænke sig at komme af med en dværg puddel?

Kommentér på:
Hund der ryster?

Annonce