1.304 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Så er der"
Så er der...
Videoer fra jeg var afsted til AG stævne for første gang sammen med Felix. Det blev til: 1. plads i funklassen 2. plads i springklassen og dis i agilityklassen(som forventet) grundet han ikke ville ...
Videoer fra jeg var afsted til AG stævne for første gang sammen med Felix. Det blev til: 1. plads i funklassen 2. plads i springklassen og dis i agilityklassen(som forventet) grundet han ikke ville ...
Skrevet af: Mette J - 18. okt 2011
så er der..
lidt nye billeder af vores skønne lille tosse :-) Injoy :0)
lidt nye billeder af vores skønne lille tosse :-) Injoy :0)
Skrevet af: jenni s - 15. jul 2011
så er der
album på min profil med de små hitte kaniner vi snakkede om igår!!
album på min profil med de små hitte kaniner vi snakkede om igår!!
Skrevet af: Tina P - 26. apr 2011
Spar penge på din forsikring
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.375
Fyren PRØVEDE at pudse hunden på betjenten, men den stod kun på afstand og kunne i betjentens øjne virke truende.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.828
okt 2012
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 195
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 384
maj 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Hunde: 9 Emner: 101 Svar: 884
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.334
Lavede du også en tråd da der var et barn der blev bidt først på ugen, eller var det ikke spændende nok, når der ikke kunne skrives kamphund?
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 205
Men ja, både medier og selv visse hundefolk "eeeeelsker" når de kan skrive at det er begået af/med en "stooor farlig og bidsk KAMPhund!"
Alle racer kan sgu være resultat af enten skod-avl eller skod-ejer - eller begge dele! Desværre er det bare et faktum, at disse typer af hunde har en slags magnetisk tiltrækningskraft på disse knallerthjerner og pumperPoul-typer :s Og selv en chihuahua ville være dødbringende i hænderne på disse tåber...
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.585
@ Michael, knallerthjerne... genialt udtryk
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 55
desuden den gjorde den jo ingenting, og i dag med at den snak om "kamphunde" så skal der nok, for nogen, ikke så meget til før de syns den virker aggressiv..
og til sidst er jeg træt af folk kalder dem "kamphunde"! for det lyder ikke til at være en "kamphund" i denne situation.. men bare en Muskelhund. der er altså stor forskel..! da kamphunde er hunde der er direkte trænet til kamp med andre hunde, og muskelhunde blot beskriver nogle bestemte typer af hunde.
dec 2008
Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
Må håbe hunden bliver aflivet for det må alt andet lige være bedre en at komme tilbage til en ejer der tydeligt ikke holder af den.
Nu findes der jo hunde avlet til kamp hvor i mod alle hunde har muskler,så hvis der er et ord der ikke skal bruges er det vil muskelhund
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 55
ja nogle hunde er avlet eller trænet til kamp, men syns stadig det er forkert at bruge ordet kamphund for alle de racer.. da folk også bruger det til dem selvom det måske er en fredlig familiehund... derfor syns jeg at Muskelhund nærmere er den rigtige betegnelse..
det kan godt være alle hunde har muskler, men nu er det altså det som man har valgt at kalde den type af hunde (de ser jo også lidt mere muskuløse ud), det jo altså en gruppe der kræver lidt ekstra viden og det er ikke en hund for alle..
Men "Kamphund" er ihvertfald helt forkert at kalde de racer, da langt de fleste Intet har med Kamp at gøre!
Så er der igen kamphunde i spil