1.261 visninger
|
Oprettet:
Alene hjemme hvalp {{forumTopicSubject}}
Er bare nysgerrig hvordan gør i når i vænner jeres hvalp til at være alene hjemme os hvis de piver lidt
Er igang m min han piver lidt i starten m det gå over hurtigt han er os kun 12 uger
Hvordan gør i:)
aug 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 140
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.856
I starten er det børnegitter vi lukker. Senere døre, bare i få sekunder til at starte med.
Vi træner det når hunden/hvalpen er træt og bygger så tid på hen over ugerne.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 2.742
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 989
Jeg gør det, at jeg fylder hendes kong og en aktiveringsbold med mad - eller giver hende fyldte marvben. Spreder lidt godbidder rundt omkring og så går jeg. Uden at sige farvel. Hun er travlt optaget og opdrager slet ikke at vi går..
Vi har optaget hende på video og i starten peb hun lidt når hun fandt ud af at vi var væk, og så lagde hun sig til at sove..
Vi filmer stadig engang imellem, og nu går hun bare lige så stille rundt, sover, drikker lidt, leder efter godbidder og sover igen.
Når vi kommer hjem kan vi se på videoen at hun lægger sig til at sove forholdsvis hurtigt :-).. Ingen stor velkomstscene når vi kommer hjem..
Så som Malene skriver: gør det til noget naturligt og helt normalt at i går og at det er normalt og at i altid kommer tilbage.
jan 2013
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 8
Det mest når han høre vi kommer hjem m gå først ind når han ikk siger noget han blir os aktiveret osv så han ikk opdager vi gå vi siger hverken farvel eller goddag
jan 2010
Følger: 15 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 41
Du har allerede fået nogle super gode råd. Ud over dem vil jeg lige komme med et også
en T-shirt du har sovet i skulle også være rigtig godt at lægge der hvor din lille vuffer sover. eller ved døren, hvor den måske vil lægge sig og vente.
Held og Lykke
Pia og Loke
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 17 Hunde: 5 Svar: 16
jan 2013
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 8
Alene hjemme hvalp