{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

e G
e G
Tilmeldt:
16. feb 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 84 Svar: 116

Hund og kat {{forumTopicSubject}}

Vi har en dejlig hund og kat. De enes rigtig godt og leger hele tiden sammen.
Men i starten, da vi fik katten, var vores hund rigtig jaloux.
Pointen er, at vi overvejer at få en kat mere.
Jeg er bare bekymret for, at hvis vi får en kat mere, så vil vores hund blive jaloux og jeg er bange for at vores kat så hellere vil lege med den anden kat, end hunden, og det ville være rigtig ærgerligt og synd for vores hund.

Nogen der har oplevet dette, eller ved hvordan det måske ville gå med tre dyr sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og kat
  • #1   5. aug 2013 Jeg har 4 hunde og 4 katte og også hvalpe kuld ind i mellem...Bor I i lejlighed kan de frit komme ud?

  • #2   5. aug 2013 vi bor i hus med fin have. det eneste jeg tænker, er bare om vores hund bliver "ensom" hvis katten ikke gider lege med ham mere, men kun med den nye kat. eller om i tror katten stadig vil lege med ham og en nye kat smiley ?

  • #3   5. aug 2013 Ja det er der jo ingen som kan vide på forhånd...Her hjemme er det on and off..Men som regel er kattene sammen på nær den ældste af kattene som nogen gange vist tror den er en hund...

  • #4   5. aug 2013 Jeg havde 2 katte da jeg fik min hund, og har efterfølgende fået 2 katte mere... Faktisk leger min hund bedst med de to yngste katte jeg fik efterfølgende, så tror det er forskelligt hvordan det kommer til at gå.
    Naturligt vil kattene nok få mest glæde af hinanden, men hvis den kat du nu har, har accepteret hunden så meget at de leger, tror jeg bare den nye kat vil tage del i det hierarki der i forvejen er smiley


  • #5   5. aug 2013 Sys i det er dumt at anskaffe sig en mere? Jeg vil bare nødig ha at hunden og katten ikke leger sammen længere. men ja det jo ikke rigtig til at vide smiley

  • #6   5. aug 2013 Hvad for en kat vil du anskaffe dig, killing, huskat, racekat, ældrekat?

  • #7   5. aug 2013 Jeg har 1 kat og 2 hunde..
    Havde Kato først, så fik jeg katten et år efter og et år efter igen fik jeg Afrodithe..
    Alle 3 leger helt fint med hinanden..

    Jeg overvejer at få en kat mere.. Men er kun nået til overvejelsen.. smiley


  • #8   7. aug 2013 Det er bare en blandingsilling smiley

  • #9   7. aug 2013 E g: er det en killing? For hvis det ikke er, kan det jo godt at den nye kat slet ikke gider lege, også selvom det er en killing, bliver den jo stor. Men en trio fungere fint hos mig, selvom de ikke leger:)

Kommentér på:
Hund og kat

Annonce