Køle dækken virker de? {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger så er jeg lidt ude på at finde ud af om de køle dækkener som man kan købe virker?
Jeg har en hund som virkelig lider her i varmen og selvom vi har åbnet alt der kan åbnes så er her stadig 30 grader indenfor, og det samme udenfor lige nu.
Han er heldigvis rigtig god til at drikke vand, og har en vandfontæne der holder vandet godt koldt. Men alligevel så ligger han og puster helt vildt, og eftersom hans pels er god tyk og tæt så er det jo ikk meget luft han får.
Når det er så varmt så vil han slet ikk være udenfor, han vil hellere være indenfor og ligge ude i gangen på fliserne, men når vi er ude nogle gange så prøver jeg at skylde ham lidt med vandslangen, men han kan ikk lide det, og vil ikk rigtig tvinge ham til det.
Så jeg havde overvejet at købe sådan en af de der dækkener, men gider ikk købe en hvis de så ikk virker alligevel, og hvis de virker, hvor meget virker de så?
Håber der er nogen der kan hjælpe, eller måske komme med andre forslag til hvad jeg kan gøre for at køle ham lidt ned, for han har det virkelig varmt
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 200
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
jan 2011
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
Ellers kan du også købe køletæpper, som hunden kan ligge på
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 1.627
super billigt og effektivt! - hvis man finder en måde at få det til at sidde godt på
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 1.627
denne havde hun på hele dagen da hun have operationssår, og det var deraf ideen kom til at jeg kunne gøre det samme når det blev varmt
jan 2008
Følger: 27 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 297
Som Malene skriver kølig vand på deres poter virker.. Bruger en lille vandkande til det, og så holder jeg alle døre og vinduer lukket og trækker for over det hele, så solen ikke skinner ind, på den måde holder jeg varmen ude, og så er der faktisk køligere i mit hjem end udenfor.. Når jeg er hjemme står mit hoveddør ved mit bryggers åben. For på den side af huset skinner soler ikke på bygningen.. Og så har de altid adgang til koldt vand.. Det virker her.. og det har ikke kostet mig noget
jan 2011
Men ja overvejer også at købe sådan et køle tæppe i stedet for som han kan ligge på.
Tror desværre at en t shirt ikk vil holde ret længe på ham, men må prøve nogle våde håndklæder og se om det hjælper, kan altid ligge dem i hans kurv eller på hans dyner/tæpper, så bliver gulvet og gulvtæppet ikk alt for vådt
jan 2008
Følger: 27 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 297
Nej t-shirt vil heller ikke virke her.. Måske en god ide med håndklæderne, de behøver jo ikke at være meget våde.. Måske bruge sådan en, som de bruger ved frisøren til at gøre håret vådt (kan ikke lige huske hvad man kalder sådan en)
jan 2011
Køle dækken virker de?