{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

shit man sussi stak fandme af idag {{forumTopicSubject}}

ej ej ej - jeg er rystet.
har næsten lige været ude med sussi efter jeg kom hjem fra arbejde. jeg finder seletøjet frem og kan ikke finde hendes halsbånd hvor hendes hundetegn siddder i,
jeg tænker nå fuck det vi skal bare lige ud på plænen og tisse- plus hun er i snor via hendes sele-
vi kommer ud på tisseturen og lunder stiller og rolig, og som et lyn fra en klar himmel er hun væk, hun sætter i spurt og rykker snoren ud af hånden på mig og væk hun er- (hun har set en hare)
jeg ser lige halespidsen af hende længere ned af vejen inden hun drejer af op i mod et stort græsområde.


jeg løber ALT hvad jeg har lært mens jeg råber med panik i stemmen , der sidder 2 på en bænk der guider mig med hvor hun er løbet hen. men jeg kan bare ikke finde hende- nu går jeg virkelig i panik.

jeg tænker hvis nu hun kommer ud på vejen, hvis nu hun møder en anden hund der springer på hende,. hvad hvis nogen finder hende og vælger at beholde hende. tænk hvis hun skal vandre rundt i mørke helt alene og savner mig ,, iiiiiiiiiii det var ikke til at bære.

jeg løber halvdelen af området rundt, da jeg beslutter mig for at skynde mig hjem og ringe efter hjælp og i min panik tilstand skal jeg slf hjem og hente en rygsæk og et ligge underlag, og lygte så jeg kan overnatter/vandre aalborg rundt til jeg finder hende- ikke på vilkår jeg skulle hjem uden min elskede hund.

på vejen tilbage til vores block kalder jeg slf stadig på hende. jeg kan til min store lettelse høre en ung mand råbe-- VI HAR DIN HUND.
er i sikker råber jeg?
ja .
YES tænker jeg smiley

min mor jeg jeg er næsten naboer så hun har hørt mig råbe. gået hen til vinduet og spottet sussi stå med en ungt par, hun skynder sig ned i natbukser og forklare:)
anyway jeg kommer tættere på det ynge par som kan fortæller min mor har hende længere opppe af vejen- manden er lidt halv stiv og udbryder HUN ER SATME SØD DIN HUND- ejj det synes jeg så ikke lige , hun er lige givet mig et mavedrejning


fuck hvor var jeg glad for at se min åndsvage dumme forbandende køter. og et kæmpe glædes gensyn brød ud:))))

sorry det blev så langt skulle bare lige ud med det:)
og ved slf godt det var dumt uden det halsbånd, men man kan altid være bagklog:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shit man sussi stak fandme af idag
Kommentér på:
shit man sussi stak fandme af idag

Annonce