{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

mb
mb
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 105

Hjælp til rensning af ører {{forumTopicSubject}}

Ville høre om i herinde renser ører på jeres hunde og hvis i gør hvordan? Syns jeg har hørt en del forskelligt man burde gøre så vil høre her da jeg er i tvivl og min har en masse mørkt snask siddende smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til rensning af ører
  • #1   31. jul 2013 Jeg har noget øreskyllevand fra dyrlægen. Hvis det er nødvendigt at rense, hælder jeg det i og tørrer kanten med en vatrondel. Hundene ryster selv rasten ud smiley

• #2   31. jul 2013 Jeg ville tage den til dyrlægen, når der er tale om en masse mørkt snask. Det var sådan at min gamle hund Minnies allergi startede. Snask i ørerne, fik øredråber for ørebetændelse, begyndte at klø sig meget, fik kløestillende shampoo der ikke hjalp, fik taget biopsi som viste allergi og havde nu kronisk ørebetændelse og forsnævring i øregange, grundet ørebetændelsen, som var forstadiet til hendes allergi.

Ikke for at skræmme dig, men det var sådan det startede hos hende, så derfor er det dér mine "alarmklokker" ringer når du skriver snask i ørerne smiley

• mb
    mb Tilmeldt:
    jul 2011

#3   31. jul 2013 Har prøvet med noget øre rens fra KW og så en vat pind i det ydre dagen efter. Syns bare det er meget mørkt men lugter umiddelbart ikk. Men ved ikk hva der er normalt og ikk er. Men må nok kontakte dyrlægen så:(
    Og du skræmmer ikk, ser det nærmere som en super hjælp at man spørge herinde så man hører andres erfaringer smiley

• #4   31. jul 2013 Godt at det ikke skræmmer smiley det vil jo være super ærgerligt hvis du gør noget, der måske ender med at skade mere end det gavner, hvis det viser sig at være noget helt andet end bare skidt i øret smiley

Held og lykke med det.

• #5   31. jul 2013 Aldrig bruge vat pinde i ører, brug en klud eller lign og tør kun det ydre øre;)

• #7   31. jul 2013 Hvis din hund har snask i ørene, vil jeg bestemt søge dyrlæge. Det kan nemt være øregangsbetændelse, og det klør:-)

• mb
    mb Tilmeldt:
    jul 2011

#8   31. jul 2013 Hvor købes de pipetter?
    Og han klør slet ikk i det?

• #9   31. jul 2013 Hvis det er mørkt snask og det lugter fælt fra øret, ville jeg gå til dyrlæge.

Jeg bruger noget ørerens fra dyrlægen, fordi Cody har allergi og tendens til svamp og infektioner i ørerne.
    Jeg putter rens i øret på hunden, masserer ørergangen godt og renser hans ører grundigt med vat - både flappen og i det øverste af øregangen.

• #10   31. jul 2013 Når det er en mops skal du være obs på deres ører, mopsen er ikke ret høj og får en del snask. Jeg plejer at bruge ørerens hvis det er slemt og tørrer efter med en vatrondel , ellers bruger jeg en natural vådserviet og lige tørrer det synlige af øret.

• mb
    mb Tilmeldt:
    jul 2011

#12   31. jul 2013 Altså det lugter ikk fr hans ører?! Men jeg må li høre
    Hva dyrlægen siger så smiley

• #13   31. jul 2013 Jeg gør nogenlunde som Jane, men var også meget i tvivl i starten.. Eftersom Wiggos ører ser fine ud nu, følger jeg nok bare den metode fremover.. Jeg har dog ikke hunden i bad så tit, og derfor nøjes jeg med enten lidt vat eller en klud, som jeg forsigtigt vasker hans ører med smiley

Kommentér på:
Hjælp til rensning af ører

Annonce