{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Kaster op {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg har fået mig en dejlig lille hvalp som vi har haft i lidt tid nu.
Men de sidste to dage har hun haft kastet lidt op.
Hendes appetit fejler ikke noget, og hun tisser og pøller som hun plejer, så tror ikke der er noget galt med maven som sådan. Hun drikker også rigeligt med vand og holdes væk fra direkte sol, hvis jeg er udenfor og hun vil med.

Den ene gang hun kastede op kunne jeg godt se det var noget af den bolle hun hapsede på gulvet. Men her i morges har jeg ingen anelse om hvorfor hun kastede op smiley

Jeg er stoppet med at give hende de hundekiks vi ellers gav hende når vi trænede lidt. Frygter lidt det måske kunne være dem?

Hun er også ved at skifte sine tænder - kan det have noget at gøre med det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaster op
  • #1   30. jul 2013 Har I taget hendes temperatur? Kom der noget med op anden gang, eller var det bare væske? Har hun kvalme? (Det viser sig ved at de går og smasker og slikker sig en masse om munden)

    Umiddelbart ville jeg ikke være bekymret, hvis der bare ikke var andet galt. Eventuelt lad være at give hende andet end hendes foder de næste par dage.


  • #2   30. jul 2013 Laika:
    Vi har dog ikke taget hendes temperatur. Men hun går ikke og slikker sig om munden. Hun løber og leger med hendes nye legetøj og render bare og hygger sig.

    Det der kom op i morges var sådan noget hvidt skummet noget, og så lidt af hendes aftensmad lignede det. Hun knurrede en del af mig, da jeg løftede hende væk fra det (hun prøvede at spise det igen). Men ellers har der ikke været noget i dag.

    Okay, holder mig til hendes almindelige foder og ser om det ikke hjælper lidt smiley
    Tak


  • #4   30. jul 2013 Birgitta: Ja det er hende smiley

    Det er inden morgenmaden hun kastede op, men har slet ikke kastet op siden i dag. Har ikke gået så lange ture med hende i dag som jeg plejer og tror hun nyder at ligge hjemme for vi plejer at være meget udenfor.

    Fodersøg? er det hvor jeg spreder det i haven f.eks så hun ikke sluger det hele på én gang?

    Jeg har læst meget om hvalpe og det varme vejr så hun har fået sin helt egen paraply smiley

    Mange tak! Ja hun er en lille prinsesse at se på smiley


Kommentér på:
Kaster op

Annonce