{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ung hvalpefar
  • #1   28. jul 2013 4 måneder er vidst lige lovlig tidligt for en hanhund at være kønsmoden. Men altså er han da interesseret i hende?

• #2   28. jul 2013 Jeg har hørt om en på 5 måneder, så jeg ville ikke tage chancen..

• #3   28. jul 2013 Jeg ved ikke om han vil kunne lave hvalpe, men parre vil han godt kunne.. så jeg ville skille dem helt ad.

• #4   28. jul 2013 jeg har også hørt rygter om en 5 mdr. hvalp der ikke var i tvivl om hvad det handler om og hans pistol var ikke ladt med tomme skud.
    men det er vist også meget raceafhængigt..... der var en tråd i vores lundehunde gruppe hvor der var billede af hendes løbske tæve der var i gang med at forføre en hanhvalp af en stor/tung race og han forstod slet ikke hundedamens opfordringer...... i tråden var vi enige om at havde det været en lundehundehvalp der havde fået en lignede opfordring så havde han ikke stået med et så uforstående udtryk og de ville ikke havde turde lade ham være sammen med den løbske tæve.
    Du kan være heldig at det går, men det ved du først bagefter, så heller holde dem adskilt end skulle igang med et ups-kuld eller en abortsprøjte.

Kommentér på:
Ung hvalpefar

Annonce