Westie hvalp hvor meget og hvordan aktiverer man {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Jeg er for snart en uge siden, blevet mor til en lille westi hvalp og min kæreste og jeg ønsker kun det bedste for den lille fyr. Cody er en handhund på snart 11 uger.
Og her kommer mine spørgsmål så, hvor meget skal sådan en lille fyr aktiveres i løbet af en dag og hvordan aktivere man ham bedst?
Derudover hvor længe skal man regne man at han sover om natten og hvor mange gange vil han ca have brug for at skulle op. Jeg har fået af vide at man om natten skal tage ham ud lige så snart han vågner. Dette har dog ofte resulteret i at han har lagt sig til at sove udenfor, så har vi måtte løfte en træt lille hvalp ind i hans kurv igen (som står ved siden af vores seng i min side) hvorefter han sagtens har kunne sove et par timer igen. Burde man sætte et ur eller hvad fungere bedst for at få sin lille hvalp renlig?
På forhånd tusind tak for jeres svar, jeg tager i mod alle god råd
Mange hilsenen en lykkelig men også bange hundemor
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
En hvalp har ikke, som sådan, brug for motion. Den har brug for oplevelser. Og tro mig. Oplevelser trætter MEGET mere end motion
maj 2007
Tag ½ liters tom lidt hård flaske, skyl den og lad den tørre. Hæld hans mad heri og lad ham finde ud af at få det ud selv. Stadig skal I være stille og rolige
jul 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 49 Svar: 255
Lige nu leger vi sammen, øver sit, bruger aktivitetsbold og sådan. Derudover kan han også godt lide at lege selv med hans legetøj og gå og snuse lidt rundt. Dette gør han ca. En time og så sover han en time og sådan fortsætter det hele dagen indtil mellem 20 og 22, så er det godnat og han er færdig for den dag. Bliver han aktiveret nok også når han kun er vågen en time og bruger halvdelen på at lege selv?
Sover han for meget?
maj 2007
Små korte ture på 10-15 minutter hvor han får lov at gå og snuse er fint. Og så flere gange om dagen. Leg gerne med ham. Bare vær klar over at voldsom leg tager dem lang tid at falde til ro bagefter.
jul 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 49 Svar: 255
Westie hvalp hvor meget og hvordan aktiverer man