Sidder nu med en pivende hund {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Min far holder 50 års fødselsdag Idag og der har han så inviteret min onkel som har en schæfer han har taget med og lige nu passer jeg min lille shih tzu Louis som så skulle møde min onkels schæfer. Det skal lige siges at jeg har været meget nervøs for at de skulle møde hinanden da min onkel bor ude på en gård og hans hund er ikke vandt til hunde slet ikke små hunde. Så da de så mødte hinanden var det stille og roligt de snusede lidt til hinanden. Men min onkel sagde at det var bedst de ikke var mere sammen eller legede, men nu sidder jeg så med Louis inde på mit værelse og han sidder og piver og gør fordi han så gerne vil hen til min onkels hund.
Jeg har gået en lang tur med ham og givet ham kødben osv. Jeg har prøvet og få ham til at sove uden held. Kan ikke gå mere tur med ham da jeg har meget ondt i benet så det bliver ikke mere gåtur.
Mit spørgsmål er så er der noget jeg kan gøre så han ikke er så ked af det og gør og piver??? Har også prøvet at lege med ham men uden held. Hvad skal jeg gøre?
Hilsen Mig
Ps ligger også er ked af det på hans vegne kan slet ikke holde ud at han er så ked af det Please hjælp mig hurtigt
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
Sidder nu med en pivende hund