{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.275 visninger | Oprettet:

Bozita Robur vs Essential foods {{forumTopicSubject}}

Vi har en dejlig Rottweiler hvalp på 13 uger, som skal over på noget andet foder. Har kigget på Bozita Robur Breeder & Puppy XL og så Essential THE BEGINNING LARGE BREED, men er i tvivl om hvilken ci skal vælge. Vi ønsker et produkt der er kornfrit, og Barfe er ikke en mulighed. Nogen der har erfaring med disse???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bozita Robur vs Essential foods
  • #2   24. jul 2013 Helt ærligt, når du ser på indhold kan du da ikke være i tvivl;) essential selvfølgelig, Bozita er jo mest ris og korn;(

• #4   24. jul 2013 Jeg forsøgte at fodre min Dobermann hvalp med Essential TBLB, men hun fik "blød" mave af det (og det fik en fair chance) - nu trives hun i bedste stil på Regal large breed puppy smiley

• #5   24. jul 2013 Essentials LB er der flere af vores bernervenner, der bruger med stor succes, et andet anbefalelsesværdigt foder er efter min mening Kingsmoor Pure til hvalpe af mellem/store racer.

Bozita indeholder en hel del majsmel, ris og havre - ikke min smag.....

• #6   24. jul 2013 Hvad jeg kan finde, så Bozita Robur indeholder ingen korn smiley ? Bozita den normale gør vist, men den Robur skulle ikke gerne

• #8   24. jul 2013 Det er da mig der er forkert på den ! Den indeholder havre. Så bliver det i hvert Bozita.

• #9   24. jul 2013 Har i erfaringer med Wolfsblut?? Dette er også en mulighed

• #10   24. jul 2013 Vi har selv prøvet Kingsmoor Pure Fisk og fodrer nu med Essentials Nautical og Contour, og vi har hverken set lind afføring eller haft gasudslip på nogen af dem, så vi er meget tilfredse.

Jeg tror det er meget afhængig af den enkelte hund, vores prøvede en overgang Acana, en af de kornfri varianter - uha - der havde de lind afføring. Andre bruger det med succes.

TS - prøv dig frem med et par forskellige fodertyper, der indholdsmæssigt tilfredsstiller dine ønsker til foder, se så om din hunds trivsel og output er ok = godt foder for din hund.

Vi har altid to typer foder til vores hunde, så vi kan lave lidt afveksling. Pt. er det Essentials som ovennævnt, desuden har vi Platinum - der er helt anderledes opbygget, og derudover fodrer vi lidt råt, grønt samt middagsrester, jeg tror ved at have denne variation, så "hærder" vi deres maver - vi ser dem nærmest aldrig have tynd mave.

• #11   24. jul 2013 Bruger Wolfsblut til den voksne Doberhan og han trives super på det.
    Har ikke haft "mod" på at bruge deres hvalpefoder, da jeg synes det ligger lige højt nok i,bla., calcium og fosfor til "storrace" hvalpe.
    "Bette røv" skulle også gerne ende på Wolfsblut engang smiley

• #13   26. jul 2013 Jeg har været super glad for Essentials TBLB og er lige s glad for deres voksen foder når de når den alder smiley

Kommentér på:
Bozita Robur vs Essential foods

Annonce