{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gulvvarme og hunde.
  • #4   21. jul 2013 Møffe er også glad for gulvvarmen, dog er der reguleret ned for varmen i gangen hvor han sover om natten hvilket også giver ham muligheden for at søge hen hvor der er lidt køligere i dagtimerne hvis han får det for varmt.

• #5   21. jul 2013 Charlie vil helst være fri så i gangen hvor han typisk sover er der ikke skruet ret meget op om vintren. Her om sommeren er der jo slukket over hele huset.

• #6   21. jul 2013 Vi har aldrig skruet ret meget op for varmen - heller ikke om vinteren - men hundenes sovemønster eller hvor de vælger at ligge, ændrer sig ikke uanset om der er gulvvarme eller ej smiley

• #7   21. jul 2013 Om vinteren har mine ikke noget imod gulvvarmen, vi fyrer så heller ikke mega meget, det er kun sådan behageligt lunt. Om sommeren bruger vi jo ikke varme i gulvet, der elsker de de kolde fliser. Så her har der ikke været problemer, jeg tror dog det er vigtigt at man ikke har det i hele huset, så hundene har et sted de kan gå hen, hvis de ikke ønsker det. Vi har kun gulvvarme i køkken/alrum, bryggers og på bade værelserne - i resten af huset er der trægulve uden varme.

• #8   21. jul 2013 Min ene hund elsker gulvvarme, og den anden var helst foruden, men hun klarer sig nu fint alligevel.

• #9   22. jul 2013 Vores hunde flygter fra gulvvarme

• #10   25. jul 2013 Tak for de mange (og forskellige :-)) svar.

• #12   25. jul 2013 Hvordan hundene har det med gulvvarme afhænger vel også en smule af hvad det er for en hund smiley
    Jeg har to frossenpinde: en dobermann med en tynd kort pels uden nogen form for uld og en irsk terrier med en dobbelt pels (tynd fin underuld og strid ruhåret dækpels). Vi har gulvvarme i hele huset og spare ikke på varmen, da vi har billig varme :-). Begge hunde elsker gulvvarmen og virker aldrig til at få det for varmt (terrieren er som terriers er flest og kan nærmest ikke få det varmt nok). Da vi i sin tid ínstallerede gulvvarmen tænkte vi faktisk netop på hundene og lavede et enkelt sted hvor der ikke er varmeslanger i gulvet. Der er aldrig nogen af hverken de forrige hunde eller de to nuværende der bruger det sted smiley

• #13   25. jul 2013 Jeg tænker man måske kan købe en hundekurv på ben, hvis det bliver for varmt.

Kommentér på:
Gulvvarme og hunde.

Annonce