{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Belli's sidste dag {{forumTopicSubject}}

Idag kom Belli's sidste dag.

Han har døjet med både slidgigt og spondylose længe. Har fået både fysioterapi og smertebehandling i et længere stykke tid.
I mandags til fysioterapi var det tydeligt for fysen at hans bagpart var blevet svagere og hans forpart stærkere for at aflaste bagparten. Desuden kunne det virke til at hans reflekser i bagbenene var ved at stå af.. mandag til onsdag var det blevet værre: han kunne ikke rigtig få benene med. Han skulle hoppe over en bunke grene, det kunne han næsten ikke. Stå på et ben og tisse kunne han ikke idag. Han slæbte benene lidt efter sig.

Dyrlægen sagde at det kunne være hans HD eller måske en begyndende diskuprolaps. Men uanset skulle han ikke igennem en operation. Og at smertedække ham ville ikke hjælp hvis hans nerver var begyndt at dø..

Jeg kunne mærke at min grænse for hans lidelse var nået og dyrlægen var helt enig i min beslutning.
jeg er selv meget afklaret med min beslutning; det var det eneste rigtige at gøre. Men selvfølgelig vil jeg savne min bedste lab i hele verden smiley <3 smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Belli's sidste dag
Kommentér på:
Belli's sidste dag

Annonce